TOP X case: #WeAreDacia
- Algemeen
- 27 jul 2015 @ 16:45
- Link
-
Sales
BBP Media - Branded content
- 27 jul 2015 @ 16:45
- Sales
"In de afgelopen jaren hebben we gezien dat Dacia-rijders bijzonder betrokken zijn bij hun merk. De interactie op de social media kanalen is erg hoog en de trots spat van de reacties af. Nu Dacia 10 jaar in Nederland is, is dat een goed moment om weer eens op zoek te gaan naar authentieke Dacia verhalen en het gevoel dat binnen de Dacia familie leeft van een extra impuls te voorzien. #WeAreDacia laat met authentiek storytelling zien hoe het merk Dacia bij haar klanten leeft."
Opdrachtgever: Dacia Nederland (Inge Reichman, Jos van den Bergh)
Doelstelling: Brand awareness. Ter gelegenheid van 10 jaar Dacia in Nederland een activatie die inspeelt op de grote betrokkenheid van Dacia-rijders bij de online Dacia community. Dacia rijders worden uitgenodigd om hun mooiste, meest authentieke en meest bijzondere ervaringen met hun Dacia te delen via www.weare.dacia.nl
Bureau: Dorst & Lesser (Robert Withagen Dennis Hamakers, Publicis (Katelijn van Lieshout, EDM media (Matthijs van Zanten) en OMD (Alle Wijmenga, Michiel Wintershoven)
Type: Online platform, bannering, storytelling content, social media advertising, ondersteund door landelijke ATL campagne op TV, online, lokale media rond 10 jaar Dacia in Nederland. Tevens is er een fysiek #WeAreDacia magazine uitgebracht, dit is naar klanten en dealers opgestuurd. Het magazine is samengesteld door autojournalist Tony Vos.
-
Sales
- Werkt bij: BBP Media
- Functie:
- Website:
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- SPIL schudt de Nederlandse journalistiek wakker met jong...
- Basic-Fit, Consumentenbond en Jean Bâton winnen Nima Marketing...
- Nederland scoort 15 nominaties op Cannes Lions 2025
- Orange Lions en Dentsu presenteren: On The Record
- Cannes Lions telt bijna 27 duizend inzendingen
- Apple en Dove domineren Glass Lion-shortlist
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation