Centraal Beheer overvalt eigen callcenter met curieuze 'mystery callers'

  • Bureaus
  • 31 dec 2013 @ 10:42
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Virale marketingPromotie

Centraal Beheer heeft ‘mystery callers’ ingezet die nietsvermoedende callcentermedewerkers bellen met bijzondere problemen. Deze gesprekken zijn opgenomen met verborgen camera’s. Het materiaal is verwerkt tot de korte video ‘Even echt Apeldoorn bellen’, die sinds afgelopen vrijdag ruim 121.000 keer bekeken is op YouTube.

Het hoogtepunt van de video is de reactie van callcentermedewerker Wesley, die tot tranen toe geroerd is na het begeleiden van een bevalling. Aan alle medewerkers die zijn gefilmd is toestemming gevraagd om de beelden te mogen gebruiken, ze zijn trots op het resultaat.

Robin Clements, directeur Particulier van Centraal Beheer: ‘Centraal Beheer zegt al 30 jaar "Even Apeldoorn bellen". Deze video laat zien hoe professioneel en doortastend, maar ook hoe persoonlijk onze medewerkers omgaan met de meest uiteenlopende situaties. Voor het eerst laat Centraal Beheer hiermee echt zien wat Even Apeldoorn bellen betekent, met dank aan onze collega’s voor het bijzondere resultaat.’

Naast de scène van Wesley is op de video ook te zien hoe medewerkers omgaan met slechthorende klanten, wat opmerkelijke situaties met zich meebrengt.  



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken