BVA in zee met Embassy of Dutch Creativity
- Bureaus
- 29 apr 2019 @ 11:59
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CreatieCannes
- 29 apr 2019 @ 11:59
- Lucas Boon
De Bond van Adverteerders sluit zich aan bij de Embassy of Dutch Creativity, dat in juni voor de vijfde keer aanwezig is tijdens het Cannes Lions Festival. 'De Embassy' stelt dit jaar een speciaal tweedaags programma samen voor marketeers.
Marketeers worden voor steeds complexere keuzes gesteld. Vaak kun je die niet alleen maken en heb je elkaar als vakgenoten nodig. Dit is dan ook de reden voor BVA om zich aan te sluiten bij de Embassy of Dutch Creativity.
'De Embassy' is in het leven geroepen om de kenmerken van de Nederlandse creatieve industrie voor het internationale voetlicht te brengen. Daarnaast stelt de Embassy dit jaar een speciaal tweedaags programma samen voor adverteerders.
Verbinding
Frenkel Denie, voorzitter van BVA, laat weten: 'Samenwerken is essentieel voor BVA: onderling als adverteerders, maar ook met andere organisaties in het vak. Alleen gezamenlijk kunnen we zorgen voor een kwalitatief en gezond communicatie-ecosysteem in Nederland. Het gaat om de verbinding van merkbouwers met de hele waardeketen: de communicatiemakers, de onderzoekers en de publishers. Dit aan de hand van een inhoudelijk programma in een relaxte setting, waar je elkaar beter kunt leren kennen.'
Kyra Roest, founder van de Embassy, voegt daaraan toe: 'Samen met BVA vullen we het programma verder in. Take away is: wat is de waarde van creativiteit, gemeten in de impact op jouw business, en waarom is het de investering in creativiteit dubbel en dwars waard? Diverse experts delen hun kennis over en ervaring met effectieve, creatieve strategieën, geven tips over hoe je interne stakeholders overtuigd, hoe je beter jouw creatieve bureau kunt aansturen en jouw mediabureau op scherp kunt zetten om meer uit je marketingeuro te halen. Naast effectieve datastrategie is immers ook creativiteit essentieel voor rendement.'
Programma
Het programma voor adverteerders vindt plaats op 19 en 20 juni en bestaat uit lezingen, workshops en vertoning van het beste creatieve en effectieve werk in Cannes. Leden van BVA krijgen voorrang en korting bij de aanmelding voor dit programma. Voor meer informatie en details kunnen geïnteresseerden zich vanaf nu melden bij info@bva.nl.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ANWB lanceert nieuwe merkcampagne 'ANWB ... en gaan'
- 63ste 'Even Apeldoorn bellen' commercial live
- Social Deal Wellness eerste nieuwe film Bald Jackal Agency
- Rosewood lanceert eerste AI-dogfluencer van Nederland: ‘zonder...
- Fastned richt merkcampagne op de mens
- Big2's nieuwe album Hard Hout krijgt campagne
Laatste Nieuws
- Q8 positioneert zich 'en passant'... 01-06-2025
- JongeHonden kopen geen... 30-05-2025
- War Child activeert voorbijgangers... 29-05-2025
- Van B2B naar B2C: Hoe Avery Dennison... 29-05-2025
- EY versterkt employer brand met... 28-05-2025
- Meer zichtbaarheid voor humanisme27-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management