BVA in zee met Embassy of Dutch Creativity

BVA in zee met Embassy of Dutch Creativity
  • Bureaus
  • 29 apr 2019 @ 11:59
  • 14917 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CreatieCannes

De Bond van Adverteerders sluit zich aan bij de Embassy of Dutch Creativity, dat in juni voor de vijfde keer aanwezig is tijdens het Cannes Lions Festival. 'De Embassy' stelt dit jaar een speciaal tweedaags programma samen voor marketeers.

Marketeers worden voor steeds complexere keuzes gesteld. Vaak kun je die niet alleen maken en heb je elkaar als vakgenoten nodig. Dit is dan ook de reden voor BVA om zich aan te sluiten bij de Embassy of Dutch Creativity.

'De Embassy' is in het leven geroepen om de kenmerken van de Nederlandse creatieve industrie voor het internationale voetlicht te brengen. Daarnaast stelt de Embassy dit jaar een speciaal tweedaags programma samen voor adverteerders.

Verbinding

Frenkel Denie, voorzitter van BVA, laat weten: 'Samenwerken is essentieel voor BVA: onderling als adverteerders, maar ook met andere organisaties in het vak. Alleen gezamenlijk kunnen we zorgen voor een kwalitatief en gezond communicatie-ecosysteem in Nederland. Het gaat om de verbinding van merkbouwers met de hele waardeketen: de communicatiemakers, de onderzoekers en de publishers. Dit aan de hand van een inhoudelijk programma in een relaxte setting, waar je elkaar beter kunt leren kennen.'

Kyra Roest, founder van de Embassy, voegt daaraan toe: 'Samen met BVA vullen we het programma verder in. Take away is: wat is de waarde van creativiteit, gemeten in de impact op jouw business, en waarom is het de investering in creativiteit dubbel en dwars waard? Diverse experts delen hun kennis over en ervaring met effectieve, creatieve strategieën, geven tips over hoe je interne stakeholders overtuigd, hoe je beter jouw creatieve bureau kunt aansturen en jouw mediabureau op scherp kunt zetten om meer uit je marketingeuro te halen. Naast effectieve datastrategie is immers ook creativiteit essentieel voor rendement.'

Programma

Het programma voor adverteerders vindt plaats op 19 en 20 juni en bestaat uit lezingen, workshops en vertoning van het beste creatieve en effectieve werk in Cannes. Leden van BVA krijgen voorrang en korting bij de aanmelding voor dit programma. Voor meer informatie en details kunnen geïnteresseerden zich vanaf nu melden bij info@bva.nl.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken