Jvckenwood kiest voor The Fightclub

Jvckenwood kiest voor The Fightclub
  • Bureaus
  • 26 mrt 2020 @ 11:44
  • 21242 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Klanten

Elektronicaproducent Jvckenwood (ontstaan uit een fusie van JVC en Kenwood) heeft voor het ontwikkelen van een nieuwe campagne gekozen voor reclamebureau The Fightclub uit Breda.

The Fightclub, voorheen The Communication Company, is aan de slag met een campagne rondom headphones, die eerst wordt uitgerold in Nederland en later verder in Europa.

Michael ten Horn, general sales manager bij Jvckenwood, zegt: 'The Fightclub heeft ons echt verrast met de creativiteit en doordachtheid van hun aanpak. Die combinatie is precies wat we als internationaal bedrijf nodig hebben.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken