Kijken met je oren
- Bureaus
- 20 mrt 2020 @ 09:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesContentKunst & Cultuur
- 20 mrt 2020 @ 09:47
- Lucas Boon
De Haagse zanger Harrie Jekkers lanceert het nummer 'Gezicht op Delft', naar het gelijknamige kunstwerk van Johannes Vermeer. De actie is onderdeel van de campagne 'Bekijk het Mauritshuis met je oren', in samenwerking met reclamebureau Natwerk.
Jekkers, ook bekend van zijn hit 'O o Den Haag', presenteerde het nummer voor het eerst in een live-uitzending van De Wereld Draait Door, afgelopen woensdag. Met ‘Gezicht op Delft’ brengt Jekkers een ode aan de stad waar schilder Vermeer vandaan komt. Beluister het nummer hier.
Vanwege het coronavirus is ook museum het Mauritshuis in Den Haag gesloten, maar een aantal kunstwerken kan men thuis beluisteren, waaronder dus Gezicht op Delft. Doel van de campagne is om mensen te inspireren 'met een frisse blik naar kunst' te kijken. Eerder werkte het Mauritshuis samen met artiesten als Spinvis en Merol.
Bekijk hieronder de ‘making of’-video:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing