Kijken met je oren

  • Bureaus
  • 20 mrt 2020 @ 09:47
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesContentKunst & Cultuur

De Haagse zanger Harrie Jekkers lanceert het nummer 'Gezicht op Delft', naar het gelijknamige kunstwerk van Johannes Vermeer. De actie is onderdeel van de campagne 'Bekijk het Mauritshuis met je oren', in samenwerking met reclamebureau Natwerk.

Jekkers, ook bekend van zijn hit 'O o Den Haag', presenteerde het nummer voor het eerst in een live-uitzending van De Wereld Draait Door, afgelopen woensdag. Met ‘Gezicht op Delft’ brengt Jekkers een ode aan de stad waar schilder Vermeer vandaan komt. Beluister het nummer hier.

Vanwege het coronavirus is ook museum het Mauritshuis in Den Haag gesloten, maar een aantal kunstwerken kan men thuis beluisteren, waaronder dus Gezicht op Delft. Doel van de campagne is om mensen te inspireren 'met een frisse blik naar kunst' te kijken. Eerder werkte het Mauritshuis samen met artiesten als Spinvis en Merol. 

Bekijk hieronder de ‘making of’-video:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken