Bedrijfsleven roept op tot systeemverandering
- Bureaus
- 20 mei 2020 @ 10:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Zakelijk
- 20 mei 2020 @ 10:47
- Lucas Boon
Businessplatform DuurzaamBedrijfsleven en ruim 100 Nederlandse bedrijven lanceren vandaag een nieuw initiatief genaamd Change Inc, voor meer vertrouwen in de toekomst. 'Want de toekomsteconomie is dichterbij dan je denkt.'
Het betreft een outdoor-/abricampagne (JCDecaux), ontwikkeld door Dawn, die door verschillende plekken in Nederland wordt uitgerold. Change Inc laat zien hoe veel bedrijven de toekomst vandaag al in de praktijk brengen, hun klassieke businessmodellen veranderen en daar succes mee boeken. Andere bedrijven worden opgeroepen om onderdeel te worden van verandering en samen de toekomst van Nederland versneld vorm te geven.
Deze tijd wijst ons meer dan ooit op de weeffouten in onze economie en maatschappij, aldus DuurzaamBedrijfsleven. 'De economie is op zoek naar nieuw vertrouwen en bestaansrecht. En de maatschappij moet anders ingericht worden.' Change Inc moet in beeld brengen dat de toekomsteconomie dichterbij is dan je denkt.
Bedrijven die zich hebben aangesloten zijn onder meer DSM, Grolsch, Rabobank, Zwitserleven, Hak, Protix, Faber Halbertsma Group en Plus Retail.
Yoeri van Alteren, oprichter en directeur van DuurzaamBedrijfsleven, zegt: 'Deze coronatijd heeft ons duidelijk laten zien dat snelle verandering weldegelijk mogelijk is. En noodzakelijk. We maken ons zorgen over de toekomst en zijn bang voor een economische crisis. Met Change Inc willen we vertrouwen in de toekomst opwekken. Morgen wordt vandaag bedacht.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing