Namens Nederland lanceert campagne voor nationale enquête
- Bureaus
- 29 mei 2020 @ 12:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 29 mei 2020 @ 12:28
- Lucas Boon
Dialoogplatform Namens Nederland en 60 media- en overheidspartijen slaan de handen ineen voor een nationale enquête over de toekomst van Nederland. Dawn en MediaMonks ontwikkelden de begeleidende campagne.
Inmiddels hebben ruim 135.000 mensen de enquête ingevuld. Geïnteresseerden kunnen nog tot eind juni hun bijdrage leveren.
De campagne bestaat uit een tv-commercial, radio-commercials, online advertenties, out of home advertising en print. Mediapartijen als DPG, JCDecaux, RTL, Ster, Talpa en Exterion Media hebben zich belangeloos ingezet voor de campagne. Ook maatschappelijke organisaties en vakbonden deden een duit in het zakje.
Inge Ligthart, CEO van Dawn, zegt: 'Vanuit het 'pay it forward'-principe dragen we graag bij aan dit initiatief. Onze branche speelt een belangrijke rol in het creëren van een breed draagvlak in de samenleving, om zodoende bij te dragen aan een betere toekomst voor Nederland.'
Victor Knaap, CEO van MediaMonks, voegt toe: 'Ik ben sinds 2017 betrokken bij Namens Nederland en NL2025, een van de mede-initiatiefnemers van de enquête. Samen proberen we Nederland vooruit te helpen. Hand in hand met Dawn konden we met waar we goed in zijn, namelijk reclame maken, een steentje bijdragen aan de inrichting van Nederland tijdens en na corona.'
Laurens van Vliet, aanjager van NL2025, vult aan: 'Geweldig dat zoveel partijen hun krachten hebben gebundeld voor dit initiatief. Zo kunnen we het mogelijk maken dat Namens Nederland echt de stem van het land laat horen. Door de resultaten die nog steeds elke dag binnenkomen, hebben we een goed beeld van de manier waarop de bevolking van Nederland naar de toekomst kijkt.'
Alle deelnemende partijen op een rijtje: ADG Groep, Albert Heijn, CNV, Dawn, De Unie, Deedmob, Deloitte, DPG, DSM, Exerion Media, fiKks, FNV, Future NL, G-Star, ICT Media, ING, JOGG, Johan Cruyff Foundation, Jumbo, KBO-PCOB, Jonge Klimaatbeweging, KNVB, Stichting LeerKRACHT, McKinsey & Company, MediaMonks, MKB Nederland, MVO Nederland, NJR, NL2025, NL Voor Elkaar, NLdigital, NOC NSF, NS, Philips, Rabobank, Randstad, RTL, Salesforce, &samhoud, schooldakrevolutie, SER, Shell, SKIM, SRVO, STER, Tzorg, TomTom, Vereniging Eigen Huis, Vereniging Natuurmonumenten, Unilever, VNO NCW, Vopak, VO-Raad, WNF en Young Impact.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

