Namens Nederland lanceert campagne voor nationale enquête
- Bureaus
- 29 mei 2020 @ 12:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 29 mei 2020 @ 12:28
- Lucas Boon
Dialoogplatform Namens Nederland en 60 media- en overheidspartijen slaan de handen ineen voor een nationale enquête over de toekomst van Nederland. Dawn en MediaMonks ontwikkelden de begeleidende campagne.
Inmiddels hebben ruim 135.000 mensen de enquête ingevuld. Geïnteresseerden kunnen nog tot eind juni hun bijdrage leveren.
De campagne bestaat uit een tv-commercial, radio-commercials, online advertenties, out of home advertising en print. Mediapartijen als DPG, JCDecaux, RTL, Ster, Talpa en Exterion Media hebben zich belangeloos ingezet voor de campagne. Ook maatschappelijke organisaties en vakbonden deden een duit in het zakje.
Inge Ligthart, CEO van Dawn, zegt: 'Vanuit het 'pay it forward'-principe dragen we graag bij aan dit initiatief. Onze branche speelt een belangrijke rol in het creëren van een breed draagvlak in de samenleving, om zodoende bij te dragen aan een betere toekomst voor Nederland.'
Victor Knaap, CEO van MediaMonks, voegt toe: 'Ik ben sinds 2017 betrokken bij Namens Nederland en NL2025, een van de mede-initiatiefnemers van de enquête. Samen proberen we Nederland vooruit te helpen. Hand in hand met Dawn konden we met waar we goed in zijn, namelijk reclame maken, een steentje bijdragen aan de inrichting van Nederland tijdens en na corona.'
Laurens van Vliet, aanjager van NL2025, vult aan: 'Geweldig dat zoveel partijen hun krachten hebben gebundeld voor dit initiatief. Zo kunnen we het mogelijk maken dat Namens Nederland echt de stem van het land laat horen. Door de resultaten die nog steeds elke dag binnenkomen, hebben we een goed beeld van de manier waarop de bevolking van Nederland naar de toekomst kijkt.'
Alle deelnemende partijen op een rijtje: ADG Groep, Albert Heijn, CNV, Dawn, De Unie, Deedmob, Deloitte, DPG, DSM, Exerion Media, fiKks, FNV, Future NL, G-Star, ICT Media, ING, JOGG, Johan Cruyff Foundation, Jumbo, KBO-PCOB, Jonge Klimaatbeweging, KNVB, Stichting LeerKRACHT, McKinsey & Company, MediaMonks, MKB Nederland, MVO Nederland, NJR, NL2025, NL Voor Elkaar, NLdigital, NOC NSF, NS, Philips, Rabobank, Randstad, RTL, Salesforce, &samhoud, schooldakrevolutie, SER, Shell, SKIM, SRVO, STER, Tzorg, TomTom, Vereniging Eigen Huis, Vereniging Natuurmonumenten, Unilever, VNO NCW, Vopak, VO-Raad, WNF en Young Impact.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing