Bonnie van Doorn leidt SuperRebel
- Bureaus
- 15 okt 2020 @ 19:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 15 okt 2020 @ 19:01
- Lucas Boon
Bonnie van Doorn gaat per 1 november aan de slag als nieuwe managing director van creatief bureau SuperRebel. Ze gaat het bureau in Breda leiden samen met oprichter en creative director Lodewijk Varossieau en head of operations Divi van den Berg.
Bonnie van Doorn kwam in 2017 bij SuperRebel binnen als brand manager en werkte het afgelopen jaar als head of account and strategy. In haar nieuwe rol wordt ze eindverantwoordelijk voor 'strategie en account' van het bureau. Van Doorn: 'De afgelopen drie jaar hebben we het bureau verder uitgebouwd met meerdere nieuwe disciplines, alles volledig geïntegreerd. Het verbinden van die disciplines en de regiefunctie die we steeds vaker voor opdrachtgevers invullen, vind ik erg interessant. Los daarvan kan ik nu als zakelijk leider het bureau verder uitbouwen. Het ondernemerschap binnen SuperRebel en het sterke DNA hebben ervoor gezorgd dat ik deze uitdaging met beide handen heb aangepakt.'
Lodewijk Varossieau vult aan: 'Bonnie heeft de afgelopen jaren veel bijgedragen aan het bureau. Daarom leg ik de zakelijke leiding met veel plezier en vertrouwen in haar handen. Ik kan me zelf nu meer bezighouden met creatie, business development en ons eigen merk. Vooral op het gebied van creatie willen we beter worden. Niet alleen door het maken van bijzonder werk, maar ook door opleiding van talent.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

