Natwerk ontwerpt Crocs voor Russische Little Big collab
- Bureaus
- 25 jun 2021 @ 10:46
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - InnovatieBrandingMarketing
- 25 jun 2021 @ 10:46
- Peter van Woensel Kooy
Eind 2020 ging het Amsterdamse bureau Natwerk een samenwerking aan met Crocs Europe, Crocs Rusland en de Russische band Little Big. Speciaal voor de Crocs collaboration met Little Big maakte Natwerk een 'niet normaal en opvallend design'.
'Naast merkpositioneringen, activaties, PR stunts en eigen producten, ontwerpt Natwerk nu ook Crocs', meldt het bureau trots.
De speciale footwear is ontworpen in twee kleuren: roze en zwart. Naast de 'gewone' limited edition is er ook een extra snelle roller skate versie. Het model is op deze week gelanceerd in de vorm van een win-actie op social media. De roze en zwarte variant spelen een belangrijke rol in de nieuwe video van Russische band Little Big. Lees meer over de samenwerking hier op Hypebeast.
(PvWK)
Over Natwerk
'Natwerk is een eigenzinnig creatief bureau dat merkstrategieën levert en doorvertaalt naar spraakmakende campagnes. Dat doen ze al sinds 2005. Door niet normaal te zijn, zetten ze mensen die normaal gesproken ‘uit staan’ voor reclame weer aan. Met reclame en ideeën waar ze wél op zitten te wachten. Zo maken ze merken als Lebara, Het Mauritshuis, bol.com, Nationale Nederlanden en FEBO succesvol op zowel brand- als sales niveau. "Niet normaal effectief’" noemt Natwerk dat.'
Meer info op www.natwerk.nl.
(bron: Natwerk)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Crocs
- bureau
- Crocs Rusland
- Crocs Europe
- samenwerking
- schoen
- design
- band
- schoeisel
- marketing
- opvallend
- voet
- Natwerk
- Febo
- niet normaal
- Crocs
- Little Big
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing