Alex Klaasen vervangt Thomas Acda in Lidl-flat
- Bureaus
- 20 okt 2022 @ 10:17
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommercialsCampagnes
- 20 okt 2022 @ 10:17
- Nanny Kuilboer
In de nieuwe campagne voor groente en fruit wordt meteen de opvolger van Thomas Acda aan Nederland gepresenteerd: cabaretier, acteur, theatermaker en zanger Alex Klaasen. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau Joe Public.
Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing Lidl: ‘Zoals al eerder benoemd, willen we met de Lidl-flat benadrukken dat Lidl er voor iedereen is. Met de diversiteit aan bewoners laten we zien dat deze flat een afspiegeling van de Nederlandse samenleving is en dat brengt ontzettend veel variatie en verrassing! We zijn blij met Freek als nieuwe bewoner en zullen de komende commercials meer van zijn kleurrijke personage laten zien.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

