Onderzoek: mediaconsumptie in de UK

  • Content
  • 11 aug 2014 @ 11:22
  • Link
  • Platform Content
    Platform Content

    branche-organisatie in content marketing
    Plaform Content
  • DigitaalOnderzoek

Onlangs verscheen 'The Communications Market Report' van het Britse Ofcom. Focus van het onderzoeksrapport is op de manier waarop consumenten media gebruiken in deze digitale tijd. Er staan open deuren, maar ook onverwachte conclusies in.

De vijf belangrijkste conlusies zijn:

  • De laptop is nog steeds het belangrijkste device om verbinding met het internet te maken.
  • Kranten zullen niet gemist worden.
  • Er wordt minder naar de radio geluisterd.
  • De meeste activiteit op social media heeft geen betrekking op het nieuws.
  • Jongeren zijn minder geintereseerd in printuitgaven.
  • Lees het complete onderzoeksrapport over deze conclusies en meer. 

    Size: 3.9M bytes Modified: 11 August 2014, 11:32
    Platform Content

    Nieuwsbrief

    • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
    • Inschrijven

    Laatste reacties

    Word abonnee en ontvang:

    • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
    • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

    MarketingTribune | Vacatures

    Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

     

    Job Alert

    MarketingTribune Events


    • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
    • MarketingTribune: meer over marketing en merken