MPG ontwikkelt voor NS contentmarketing-strategie
- Content
- 1 feb 2018 @ 10:37
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MediastrategieCrossmediaContent
- 1 feb 2018 @ 10:37
- Redactie MarketingTribune
MPG neemt de redactie en productie van het magazine SPOOR op zich met vijf edities in 2018, en het online inspiratieplatform #nsfavourites. Daarnaast zal het samen met NS een 360 graden content-marketingstrategie ontwikkelen om de synergie tussen de verschillende NS-kanalen te optimaliseren.
De opdracht is voor drie jaar gegund, met tweemaal een optie voor een jaar verlenging. Karin ter Hofte, communicatiemanager NS Klantmediateam: ‘SPOOR is al jaren succesvol. Met meer synergie tussen het magazine en het digitale #nsfavourites willen we dat succes verder uitbouwen. De ruime ervaring van MPG. met massacommunicatie en crossmediale activatie zal NS helpen haar klanten de komende jaren nóg meer te inspireren, activeren en aan zich te binden.’
Dolly van den Akker, business directeur MPG. Nederland: ‘Wij werken reeds voor vele A-merken. NS is een Nederlands merk dat elke dag duizenden Nederlanders een snelle, veilige en makkelijke reis aan wil bieden. De communicatie naar en met die reizigers verloopt crossmediaal. Wij willen deze crossmediale vertaalslag graag samen met NS versnellen.’
- Dolly van den Akker
- online inspiratie
- NS
- contentmarketingstrategie
- SPOOR
- MPG
- Karin ter Hofte
- contentmarketing
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Backpack toerist de pineut in nieuwe... 21-05-2025
- Het Verhaal van Alkmaar van kaasstad... 15-05-2025
- Nieuwe speler Explainer.nl focust op... 14-05-2025
- Kruidvat investeert in inhouse... 09-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management