MPG ontwikkelt voor NS contentmarketing-strategie
- Content
- 1 feb 2018 @ 10:37
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MediastrategieCrossmediaContent
- 1 feb 2018 @ 10:37
- Redactie MarketingTribune
MPG neemt de redactie en productie van het magazine SPOOR op zich met vijf edities in 2018, en het online inspiratieplatform #nsfavourites. Daarnaast zal het samen met NS een 360 graden content-marketingstrategie ontwikkelen om de synergie tussen de verschillende NS-kanalen te optimaliseren.
De opdracht is voor drie jaar gegund, met tweemaal een optie voor een jaar verlenging. Karin ter Hofte, communicatiemanager NS Klantmediateam: ‘SPOOR is al jaren succesvol. Met meer synergie tussen het magazine en het digitale #nsfavourites willen we dat succes verder uitbouwen. De ruime ervaring van MPG. met massacommunicatie en crossmediale activatie zal NS helpen haar klanten de komende jaren nóg meer te inspireren, activeren en aan zich te binden.’
Dolly van den Akker, business directeur MPG. Nederland: ‘Wij werken reeds voor vele A-merken. NS is een Nederlands merk dat elke dag duizenden Nederlanders een snelle, veilige en makkelijke reis aan wil bieden. De communicatie naar en met die reizigers verloopt crossmediaal. Wij willen deze crossmediale vertaalslag graag samen met NS versnellen.’
- SPOOR
- online inspiratie
- contentmarketing
- Karin ter Hofte
- NS
- Dolly van den Akker
- contentmarketingstrategie
- MPG
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING steekt vrouwenvoetbal hart onder... 10-06-2025
- [column] Wachten als belevenis:... 10-06-2025
- Backpack toerist de pineut in nieuwe... 21-05-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation