Sony Benelux lanceert #Geartalk op YouTube

  • Content
  • 28 dec 2022 @ 14:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Sony Benelux lanceerde onlangs #Geartalk, een YouTube-serie voor en door contentmakers. In deze serie wordt gekeken naar apparatuur en instellingen. #Geartalk is een sub-serie van #SonyInFocus, die de nadruk legt op fotografie en videografie.

In de videoserie #SonyInFocus worden diverse soorten fotografie uitgelicht. Deze afleveringen gaan over landschapsfotografie tot reclame videografie en macrofotografie. De videoserie #Geartalk speelt in op de afleveringen van #SonyInFocus en bespreekt onder andere waarom de content creators die hierin centraal staan gebruik maken van bepaalde lenzen, camera body's, instellingen, locaties etc. Voor de serie #Geartalk werkt Sony Benelux samen met Matthijs de Deugd. Matthijs gaat in de #Geartalk afleveringen in gesprek met verschillende content creators met als doel fotografie en videografie liefhebbers van alle leeftijden en expertises te inspireren en te onderwijzen in de mogelijkheden van Sony gear.

‘Door tijdens #Geartalk in te gaan op specifieke instellingen en uitdagingen van gear, openen wij een gezonde discussie tussen content creators om ze zo buiten hun comfortzone te laten treden en de videografie en fotografie community wat bij te brengen. Niet alleen zijn dit leuke video's voor de consument die op zoek is naar gear die het meeste voldoet aan hun wensen, maar deze video's zijn ook leuk om te kijken voor professionals uit de industrie’ aldus Kiki van Bergen, Customer Marketing & PR Specialist bij Sony Benelux.



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken