Hyundai blikt vooruit in nieuwe campagne 'Our New World'
- Content
- 21 jun 2023 @ 13:53
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 jun 2023 @ 13:53
- Michiel van Zaane
In de nieuwe campagne van Hyundai en MHX, de creatieve studio van Mediahuis, beantwoorden verschillende experts de vraag wat de technologische vooruitgang voor impact op de aarde en op ons heeft.
Trendwatcher Adjiedj Bakas, robotica-specialist Julian Jagtenberg en We Drive Solar-oprichter Robin Berg zijn van mening dat technologie onze levens vooral makkelijker gaat maken. Deze gedachte vormt de basis voor de campagne ‘Our New World’. Om dit onder de aandacht te brengen is MHX gevraagd om een branded contentcampagne te ontwikkelen. Hierin worden zes experts geïnterviewd, ieder met hun eigen expertise. De video’s en bijbehorende artikelen worden gedeeld via meerdere Mediahuis-merken zoals De Telegraaf, Metro, Manners, Want, Autovisie en Bedrock.
Naast deze campagne is er een platform ontwikkeld waarin een glimp van de nieuwe wereld te zien is. Alle content is hier terug te vinden, aangevuld met informatie over de innovaties van Hyundai. Het doel van deze campagne is om de perceptie van Hyundai te veranderen van challenger tot leider. Yvette van Vliet (Project Manager MHX) geeft aan dat deze uitdaging heeft geleid tot het opzetten van het contentplatform aansluitend bij de merkwaarden van Hyundai. ‘We hebben het contentplatform geheel zelf ontwikkeld van a tot z. Hierdoor kunnen we alle middelen van de campagne bundelen in één overzicht. Hiermee gaan we een stap verder en het platform sluit naadloos aan bij de nieuwe wereld van Hyundai. We zijn dan ook enorm trots op het platform en deze volledige campagne.’
Anne Lobbes (PR Manager Hyundai Motor Nederland) is erg positief over de nieuwe campagne en verrast over alle nieuwe mogelijkheden rondom future mobility: ‘Our New World kan ik samenvatten als een mooie ontdekkingstocht - binnen en buiten Hyundai - over alles wat mobiliteit en toekomst betreft. De behoefte van de mens om zich te verplaatsen blijft, maar de manier waarop we reizen invullen zou wel eens significant anders kunnen zijn in de toekomst dan nu. In deze serie hebben we de mogelijkheden verkend, zo vond ik het verrassend te zien hoe robotica mensen kan helpen en iets zachts kan zijn of te ontdekken dat zonne-energie ons ongekende mogelijkheden geeft in combinatie met batterij elektrische auto’s.’
De campagne is tot stand gekomen in samenwerking met Havas Media.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Inschrijving Grand Prix Content... 08-07-2025
- Campagne Nestlé draait om verhalen... 08-07-2025
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers