Hyundai blikt vooruit in nieuwe campagne 'Our New World'

  • Content
  • 21 jun 2023 @ 13:53
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

In de nieuwe campagne van Hyundai en MHX, de creatieve studio van Mediahuis, beantwoorden verschillende experts de vraag wat de technologische vooruitgang voor impact op de aarde en op ons heeft.

Trendwatcher Adjiedj Bakas, robotica-specialist Julian Jagtenberg en We Drive Solar-oprichter Robin Berg zijn van mening dat technologie onze levens vooral makkelijker gaat maken. Deze gedachte vormt de basis voor de campagne ‘Our New World’. Om dit onder de aandacht te brengen is MHX gevraagd om een branded contentcampagne te ontwikkelen. Hierin worden zes experts geïnterviewd, ieder met hun eigen expertise. De video’s en bijbehorende artikelen worden gedeeld via meerdere Mediahuis-merken zoals De Telegraaf, Metro, Manners, Want, Autovisie en Bedrock.

Naast deze campagne is er een platform ontwikkeld waarin een glimp van de nieuwe wereld te zien is. Alle content is hier terug te vinden, aangevuld met informatie over de innovaties van Hyundai. Het doel van deze campagne is om de perceptie van Hyundai te veranderen van challenger tot leider. Yvette van Vliet (Project Manager MHX) geeft aan dat deze uitdaging heeft geleid tot het opzetten van het contentplatform aansluitend bij de merkwaarden van Hyundai. ‘We hebben het contentplatform geheel zelf ontwikkeld van a tot z. Hierdoor kunnen we alle middelen van de campagne bundelen in één overzicht. Hiermee gaan we een stap verder en het platform sluit naadloos aan bij de nieuwe wereld van Hyundai. We zijn dan ook enorm trots op het platform en deze volledige campagne.’

Anne Lobbes (PR Manager Hyundai Motor Nederland) is erg positief over de nieuwe campagne en verrast over alle nieuwe mogelijkheden rondom future mobility: ‘Our New World kan ik samenvatten als een mooie ontdekkingstocht - binnen en buiten Hyundai - over alles wat mobiliteit en toekomst betreft. De behoefte van de mens om zich te verplaatsen blijft, maar de manier waarop we reizen invullen zou wel eens significant anders kunnen zijn in de toekomst dan nu. In deze serie hebben we de mogelijkheden verkend, zo vond ik het verrassend te zien hoe robotica mensen kan helpen en iets zachts kan zijn of te ontdekken dat zonne-energie ons ongekende mogelijkheden geeft in combinatie met batterij elektrische auto’s.’

De campagne is tot stand gekomen in samenwerking met Havas Media. 

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken