Manuel Broekman geeft zich bloot in Etos campagne

  • Food-en-retail
  • 18 sep 2014 @ 13:08
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatieMerkenConsumenten

De jaarlijkse handdoekenspaaractie bij Etos is er weer. Het ‘gezicht’ van de campagne is dit jaar de bekende Nederlander én acteur Manuel Broekman, die zich normaal gesproken niet zo snel blootgeeft. Broekman is bekend van onder meer Spuiten en Slikken en Expeditie Robinson.

Goud Activa ontwikkelde voor Etos de campagne met middelen als outdoor, print, folders en diverse winkelmaterialen waaronder een lifesize Manuel. Nico van Scherpenzeel, creatief directeur van Goud Activa: ‘In de Etos folder zit een uitklapfoto van Broekman voor de liefhebbers. Broekman wordt steeds bekender én hij is aantrekkelijk om naar te kijken.’

Follow-up
Bij 5 euro aan boodschappen ontvangt de Etos-klant een zegel. Vijf zegels plus één euro zijn goed voor een handdoek. Van Scherpenzeel: ‘Dit is een follow-up van vorig jaar, toen hadden we nog geen bekende Nederlanders. Het gezicht van de campagne was toen een onbekende vrouw met een stapel handdoeken op haar hoofd. De actie was zó succesvol dat er op een gegeven moment een tekort aan handdoeken was.’

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken