Manuel Broekman geeft zich bloot in Etos campagne
- Food-en-retail
- 18 sep 2014 @ 13:08
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ActivatieMerkenConsumenten
- 18 sep 2014 @ 13:08
- Redactie Food en Retail
De jaarlijkse handdoekenspaaractie bij Etos is er weer. Het ‘gezicht’ van de campagne is dit jaar de bekende Nederlander én acteur Manuel Broekman, die zich normaal gesproken niet zo snel blootgeeft. Broekman is bekend van onder meer Spuiten en Slikken en Expeditie Robinson.
Goud Activa ontwikkelde voor Etos de campagne met middelen als outdoor, print, folders en diverse winkelmaterialen waaronder een lifesize Manuel. Nico van Scherpenzeel, creatief directeur van Goud Activa: ‘In de Etos folder zit een uitklapfoto van Broekman voor de liefhebbers. Broekman wordt steeds bekender én hij is aantrekkelijk om naar te kijken.’
Follow-up
Bij 5 euro aan boodschappen ontvangt de Etos-klant een zegel. Vijf zegels plus één euro zijn goed voor een handdoek. Van Scherpenzeel: ‘Dit is een follow-up van vorig jaar, toen hadden we nog geen bekende Nederlanders. Het gezicht van de campagne was toen een onbekende vrouw met een stapel handdoeken op haar hoofd. De actie was zó succesvol dat er op een gegeven moment een tekort aan handdoeken was.’
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe Retail Media Commissie bevordert kennisdeling...
- Retail Media Day brengt nieuwe standaard aan het licht
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend met remake van Saturday...
- Kruidvat rolt DOOH-netwerk uit in 775 winkels
- Picnic start campagne met goedkoper Duits assortiment
- Bloomon en Fastned verrassen met bloemenkiosk
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [marketeer 225] Reinout Koot -... 23-05-2025
- 100-jarig Remia maakt trip down... 22-05-2025
- Vivera lanceert nieuwe Signature... 21-05-2025
- Picnic start campagne met goedkoper... 20-05-2025
- Zeg hallo tegen 18 nieuwe verleidingen20-05-2025
- [onderzoek] Hiiper: Discount wint... 20-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management