[podcast] Crunch #3 Hiske Versprille: wat een recensie kan doen
- Food-en-retail
- 20 dec 2018 @ 20:27
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodMarketing
- 20 dec 2018 @ 20:27
- Redactie Food en Retail
Dit is Crunch, hier hoor je over de movers en shakers uit de wereld van food&marketing. Met vandaag Hiske Versprille (De Volkskrant) over de macht van de restaurantrecensent.
In onze nu al zeer gewaardeerde podcast-serie Crunch interviewt culinair journalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van Food & Media. Met vandaag Hiske Versprille, restaurantrecensent van De Volkskrant.
Je hoort in deze uitzending:
* Hoe gaat een professionele restaurant-criticus in de praktijk te werk?
* Wat is de invloed van een positieve of negatieve recensie?
* En: wat moet je als chef of restaurant wel én vooral niet doen als je een recensent op bezoek krijgt
Hiske Versprille is een van de bekendste culinair journalisten van Nederland. Niet in de laatste plaats vanwege haar functie als kritisch en onafhankelijk restaurantrecensent. Vijf jaar geleden volgde zij de legendarische Johannes van Dam op bij Het Parool. En na een overstap, schrijft zij nu wekelijks de restaurantrecensies voor Volkskrant Magazine.
Beluister de podcast via Soundcloud hier onderop!
Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
Achtergrond: Food-influencer Hiske Versprille van Het Parool naar Volkskrant
EERDERE UITZENDINGEN
[podcast] Crunch #1 - Fish Tales: 'Onze vissers zijn dus géén acteurs'
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër over de vega-trend en foodinfluencer
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- recensie
- egatief
- Parool
- restaurant-critica
- Michelin
- food
- marketing
- Proefwerk
- Hiske Versprille
- Marcus Polman
- professioneel
- positief
- culinair journalist
- Crunch
- interview
- Iens
- ranking
- Bib Gourmand
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Consumenten beschuldigen Lay's van krimpflatie - foodmerk...
- Albert Heijn introduceert hamstergezin
- Jumbo lanceert 'De lekkerste bakkerij van Nederland'
- Lidl introduceert Supersupplementen om groente te promoten
- Zachtfruitcampagne ‘Een handje zomer’ richt zich op jonge...
- Driehoek is het nieuwe vierkant: Verkade vernieuwt chocoladereep
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [marketeer 226] Jasper Spaargaren -... 13-06-2025
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam en... 11-06-2025
- Bakker Bart speelt in op knorrende... 10-06-2025
- Aldi verleidt pubers met versaanbod10-06-2025
- Jumbo lanceert 'De lekkerste... 05-06-2025
- [onderzoek] Consument kiest vaak... 05-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation