Autodrop en Floris van Bommel lanceren sneaker
- Food-en-retail
- 14 mrt 2019 @ 11:34
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodProductdesignMarketing
- 14 mrt 2019 @ 11:34
- Peter van Woensel Kooy
Schoenmerk Floris van Bommel heeft in samenwerking met snoepmerk Autodrop twee soorten sneakers uitgebracht: een eetbare en een draagbare variant. Brand stretching to the limit!
'Altijd weer die Floris van Bommel', kopt het persbericht van Floris van Bommel en Autodrop waarin de opmerkelijke samenwerking bekend wordt gemaakt. De twee lanceerden net zowel een eetbare als een draagbare sneaker. 'De eetbare schoen is in het voorjaar van 2019 twee maanden lang te vinden tussen de roze Cadillacs van de snoepfabrikant. Het model van het sneakersnoepje is ook uitgevoerd als echte draagbare 'Floris van Bommel & Autodrop'-sneaker. Speciaal voor pers, dealers en intimi, waaronder alle abonnees van Schoenvisie, creëerde Van Bommel ook een blauw sneakersnoepje met de smaak ananas. Gemixt met roze Cadillacs worden deze in de samplezakjes uitgedeeld aan de dealers', meldt vakmedium Schoenvisie. Uiterst origineel. Hieronder een voorbeeld van bijpassende dozen en het snoep, dat ook mooi op de schoen zelf is terug te vinden. Gas op die Autodrop!
(bronnen: Schoenvisie, Van Bommel)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- model
- Van Bommel
- design
- eetbaar
- 'Floris Autodropsneaker
- Autodrop
- Cadillac
- merk
- Floris van Bommel
- voet
- voorjaar
- draagbaar
- Schoenvisie
- snoepfabrikant
- schoen
- roze
- persbericht
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing