Autodrop en Floris van Bommel lanceren sneaker
- Food-en-retail
- 14 mrt 2019 @ 11:34
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodProductdesignMarketing
- 14 mrt 2019 @ 11:34
- Peter van Woensel Kooy
Schoenmerk Floris van Bommel heeft in samenwerking met snoepmerk Autodrop twee soorten sneakers uitgebracht: een eetbare en een draagbare variant. Brand stretching to the limit!
'Altijd weer die Floris van Bommel', kopt het persbericht van Floris van Bommel en Autodrop waarin de opmerkelijke samenwerking bekend wordt gemaakt. De twee lanceerden net zowel een eetbare als een draagbare sneaker. 'De eetbare schoen is in het voorjaar van 2019 twee maanden lang te vinden tussen de roze Cadillacs van de snoepfabrikant. Het model van het sneakersnoepje is ook uitgevoerd als echte draagbare 'Floris van Bommel & Autodrop'-sneaker. Speciaal voor pers, dealers en intimi, waaronder alle abonnees van Schoenvisie, creëerde Van Bommel ook een blauw sneakersnoepje met de smaak ananas. Gemixt met roze Cadillacs worden deze in de samplezakjes uitgedeeld aan de dealers', meldt vakmedium Schoenvisie. Uiterst origineel. Hieronder een voorbeeld van bijpassende dozen en het snoep, dat ook mooi op de schoen zelf is terug te vinden. Gas op die Autodrop!
(bronnen: Schoenvisie, Van Bommel)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Cadillac
- 'Floris Autodropsneaker
- Floris van Bommel
- roze
- snoepfabrikant
- voet
- schoen
- design
- model
- persbericht
- Van Bommel
- eetbaar
- draagbaar
- Schoenvisie
- merk
- voorjaar
- Autodrop
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




