Autodrop en Floris van Bommel lanceren sneaker

Autodrop en Floris van Bommel lanceren sneaker
  • Food-en-retail
  • 14 mrt 2019 @ 11:34
  • 13878 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodProductMarketing

Schoenmerk Floris van Bommel heeft in samenwerking met snoepmerk Autodrop twee soorten sneakers uitgebracht: een eetbare en een draagbare variant. Brand stretching to the limit!

'Altijd weer die Floris van Bommel', kopt het persbericht van Floris van Bommel en Autodrop waarin de opmerkelijke samenwerking bekend wordt gemaakt. De twee lanceerden net zowel een eetbare als een draagbare sneaker. 'De eetbare schoen is in het voorjaar van 2019 twee maanden lang te vinden tussen de roze Cadillacs van de snoepfabrikant. Het model van het sneakersnoepje is ook uitgevoerd als echte draagbare 'Floris van Bommel & Autodrop'-sneaker. Speciaal voor pers, dealers en intimi, waaronder alle abonnees van Schoenvisie, creëerde Van Bommel ook een blauw sneakersnoepje met de smaak ananas. Gemixt met roze Cadillacs worden deze in de samplezakjes uitgedeeld aan de dealers', meldt vakmedium Schoenvisie. Uiterst origineel. Hieronder een voorbeeld van bijpassende dozen en het snoep, dat ook mooi op de schoen zelf is terug te vinden. Gas op die Autodrop!
(bronnen: Schoenvisie, Van Bommel)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken