Scheren tegen kanker
- Food-en-retail
- 29 mei 2019 @ 10:33
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Acties
- 29 mei 2019 @ 10:33
- Sjaak Hoogkamer
A-dam Underwear en Schorem lanceren met het oog op Vaderdag Beards & Boxers, The Gentleman's Ultimate Toolkit. Van elke verkochte box wordt een deel gedoneerd aan KWF Kankerbestrijding.
Het Amsterdamse A-dam Underwear en het Rotterdamse Schorem hebben The Gentleman’s Essential Toolkit samengesteld. De giftbox bevat een blik scheerschuim en aftershave van Reuzel, én een speciale A-dam boxer met Barbiers motief van biologisch katoen. Met de verkoop van de box willen ze bijdragen aan onderzoek naar kanker. Daarom doneert A-dam voor elke verkochte Toolkit €10,- aan KWF Kankerbestrijding. De toolkit kost €29,95 en is online te bestellen bij A-dam Underwear.
A-dam maakt duurzame producten van gecertificeerd biologisch katoen, zwembroeken van 100% gerecycled polyester en sokken van gerecyclede visnetten. Reuzel by Schorem Haarsnijder en Barbier - Schorem is een old-school barbier in het hart van Rotterdam, gespecialiseerd in klassieke kapsels en traditionele scheerbeurten.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing