Scheren tegen kanker

Scheren tegen kanker
  • Food-en-retail
  • 29 mei 2019 @ 10:33
  • 11179 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Acties

A-dam Underwear en Schorem lanceren met het oog op Vaderdag Beards & Boxers, The Gentleman's Ultimate Toolkit. Van elke verkochte box wordt een deel gedoneerd aan KWF Kankerbestrijding.

Het Amsterdamse A-dam Underwear en het Rotterdamse Schorem hebben The Gentleman’s Essential Toolkit samengesteld. De giftbox bevat een blik scheerschuim en aftershave van Reuzel, én een speciale A-dam boxer met Barbiers motief van biologisch katoen. Met de verkoop van de box willen ze bijdragen aan onderzoek naar kanker. Daarom doneert A-dam voor elke verkochte Toolkit €10,- aan KWF Kankerbestrijding. De toolkit kost €29,95 en is online te bestellen bij A-dam Underwear.

A-dam maakt duurzame producten van gecertificeerd biologisch katoen, zwembroeken van 100% gerecycled polyester en sokken van gerecyclede visnetten. Reuzel by Schorem Haarsnijder en Barbier - Schorem is een old-school barbier in het hart van Rotterdam, gespecialiseerd in klassieke kapsels en traditionele scheerbeurten.

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken