Trix van der Vleuten CMO bij KFC Northern Europe

  • Food-en-retail
  • 7 mei 2019 @ 09:38
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Als Chief Marketing Officer (CMO) wordt Van der Vleuten (38) verantwoordelijk voor het neerzetten en uitvoeren van de visie die lange termijn groei van het merk moet gaan genereren in Nederland, Scandinavië en België.

Van der Vleuten brengt zo'n twaalf jaar ervaring met zich mee en werkte voor bedrijven als KraftHeinz, FrieslandCampina en Pepsico. Als onderdeel van Yum! Brands heeft KFC Northern Europe nu bijna 80 restaurants in Nederland, Scandinavië en binnenkort ook België. Naast de focus op product en het verder uitbreiden van het aantal restaurants is er in de bedrijfsvoering veel aandacht voor de ontwikkeling van alle medewerkers.

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken