Holland and Barrett komt als eerste met online officiële corona-zelftesten
- Food-en-retail
- 19 apr 2021 @ 11:10
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - IntroductieNieuwkomersMarketing
- 19 apr 2021 @ 11:10
- Peter van Woensel Kooy
Holland & Barrett verkoopt als eerste retailer in Nederland online officiële corona-zelftesten. Het gaat om de ABF Sars-CoV-2 Antigen Test.
Deze is afkomstig van één van de vier leveranciers die vanuit de Rijksoverheid een ontheffing heeft gekregen om een antigeen-sneltest als zelftest op de Nederlandse markt te mogen brengen.
Hierbij gaat het om een complete verpakking inclusief Nederlandstalige bijsluiter met duidelijke instructies hoe de test eenvoudig gebruikt kan worden. In de loop van volgende week zullen de coronazelftesten ook in de fysieke winkels van Holland & Barrett verkrijgbaar zijn.
De Acon Biotech Flowflex Sars-CoV-2 Antigen Test mag sinds enkele weken 100% legaal, per stuk verkocht worden. Deze test heeft volgens H&B een nauwkeurigheidspercentage van 98,8%. De prijs van de test is €8,99 per stuk. Ook Hema en Kruidvat verkopen intussen sneltesten in de winkels. De introductie kan helpen bij het veilig en dringend gewenste heropenen van Nederland van 'gatheringplaces' als horeca, musea, terrassen, events, festivals en vakantiebestemmingen.
(PvWK)
Over Holland & Barrett
'Holland & Barrett Nederland - tot 1 mei 2015 De Tuinen B.V. - is een landelijke keten van 202 gezondheidswinkels, met een unieke winkelformule die aansluit op de huidige maatschappelijke ontwikkeling. Daarin is kwaliteit van leven op een natuurlijke en evenwichtige manier steeds belangrijker. Het assortiment bestaat uit voedingssupplementen, gezonde voeding, sportvoeding, glutenvrije producten, verschillende soorten theeën, kruidensoorten en een scala aan verzorgings- en relax producten. De verzorgingsproducten van Holland & Barrett zijn vrij van SLS (Sodium Lauryl Sulfaat), parabenen, microplastics en niet getest op dieren.'
(bron: H&B)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- covid19
- pandemie
- test
- webshop
- Holland & Barrett
- Acon Biotech Flowflex
- 100% legaal
- Sars-CoV-2 Antigen Test
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management