[boxtoernooi] Acroya lanceert Toscanini Pasta Feast

[boxtoernooi] Acroya lanceert Toscanini Pasta Feast
  • Food-en-retail
  • 19 jul 2022 @ 08:35
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ConceptenFoodDistributie

'We are reimagining home dining', stelt Acroya. Deze maaltijdbezorger stelt 'curator' van de beste smaakmakers, chefs en restaurants te zijn en deze creaties vers aan huis te leveren. Nieuw: het Pasta Feast van Leonardo Pacenti van reastaurant Toscanini.

'Welcome to the roots of Italy. This special crafted box by Toscanini Head Chef Leonardo Pacenti, takes you straight to the roots where pasta comes from. The home-made ragù, olive oil, unique pasta structure, pecorino cheese and Italian herbs are ready to amaze you. 59 euro per box', promoot Acroya de nieuwste box in het assortiment. Hiermee is het een belangrijke speler in wat 'het boxtoernooi' is gaan heten, vanaf het eerste moment belicht door MarketingTribune, zoals deze Oeigoerse maaltijdbox (met daarin de deeplink naar 54 andere box-cases). Door de pandemie nam het boxbezorgen intussen een grote vlucht. Zelfs sterrestaurants volgden. Nadat bijvoorbeeld Bord'Eau, tegenwoordig restaurant Flore geheten, gedwongen door de lockdowns sloot, wilde eigenaar L'Europe Amsterdam juist een stap vooruitzetten. Lees in dit interview met eindverantwoordelijke Bas van Kranen terug hoe ook zijn box een succes werd.

Nieuwe categorie boxen
'Wij brengen alleen het eten serveren dat u verdient', zegt Acroya er op de site over, 'We creëren een nieuwe categorie van voedselbezorging via Acroya, waardoor vers bereide maaltijden aan je deur worden bezorgd, waar je ook bent in het hele land. Eten is altijd lekkerder als het vers bereid, warm uit de oven en mooi opgediend is. Maar dat is niet altijd mogelijk thuis door de huidige voedselbezorgingsmethoden. Daarom hebben we slimme besturingssystemen ontworpen waarmee culinaire experts kenmerkende gerechten kunnen maken die alleen thuis hoeven te worden afgemaakt. Dit biedt precies de juiste mix van gemak, eenvoud en kwaliteit om thuis ongelooflijke maaltijdervaringen te creëren.'

Samenwerking met foodmerken en chefs
Behalve met het beroemde Toscanini, een restaurant uit de Amsterdamse Jordaan, waarvan de spaghettibox 59 euro per portie kost, biedt Acroya ook een serie boxen gemaakt in samenwerking met Bar Mitts, Julius Jaspers (diens BBQ Box), Steamy Bao Buns met chef Alex Cheung en binnnkort zelfs een Tinder Date Box in samenwerking met Two Chefs Brewing, om de eerste date althans culinair volmaakt te laten verlopen. Meer info over Acroya staat hier.
(PvWK)



 

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken