Nieuwe trends bij Xenos

- Food-en-retail
- 30 jan 2025 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 30 jan 2025 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
'De nieuwe trends' is een belangrijke troef in de positionering van Xenos. Maar hoe zet je de nieuwe trends van Xenos vol in de spotlight? Jump Retail komt met deze oplossing.
'Door ze allemaal een eigen podium, een eigen naam en eigen looks te geven. En dan op zo’n manier dat je er heel hebberig van wordt', reageert Ernst Jan Smids, 'Wij presenteren het antwoord van Xenos op de zoektocht van de consument naar meer kleur en blijheid in het dagelijkse leven.'
De nieuwe campagne komt tot uitdrukking in compleet nieuwe radiocommercials, online en social middelen, een folder-XL en natuurlijk op de winkelvloer. 'Kortom: snel naar Xenos!'
Xenos is een Nederlandse winkelketen, gespecialiseerd in de verkoop van meer of minder exotische massagoederen. Xenos is opgericht te 's-Hertogenbosch in 1973 als onderdeel van de SHV groep na hun overname van De Gruyter in 1971. Het assortiment werd toen en nog steeds grotendeels gevormd door artikelen artikelen uit China en India werden geïmporteerd. 'Artikelen die nog nergens anders in de winkel lagen en daarmee direct leuk, lekker én anders waren', zegt Xenos hier zelf over. In 1989 nam Blokker Holding de Xenos formule over, sinds 2019 is Xenos onderdeel van de Nieuwgeluk Group.
Bekijk de nieuwe film in het venster hieronder.
(PvWK | beeld: Xenos)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Secret Sales neemt Vroom & Dreesmann... 09-07-2025
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers