[RetailRadar] Opening tweede Flagship Store Perry

  • Food-en-retail
  • 1 mei 2018 @ 10:37
  • Link
  • Ernst-Jan Smids
    Ernst-Jan Smids

    Oprichter en directeur
    JUMP!RETAIL
  • KlantenWinkelen

Nieuwe rubriek op MarketingTribune: RetailRadar, het platform dat opmerkelijk en zeer actueel retail-nieuws deelt. Met in deel 2: de tweede Flagship Store Perry in het vernieuwde winkelcentrum Hoog Catharijne.

Onlangs opende Perry een tweede Flagship Store in het winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht. In samenwerking met Nike zorgde de retailer voor een spectaculair openingsweekend. Bekijk hieronder ons videoverslag.

Nederlands hockeyinternational Lidewij Welten deed de officiële opening en onder leiding van sportjournalist Jan Joost van Gangelen een Q&A. Na de opening konden bezoekers deel nemen aan verschillende trainingen van Nike Master Trainers Lars Schuijling en Christina Marino welke gehouden werden in de Experience Box.

De Experience Box staat midden in de winkel en je kunt hier naast het volgen van trainingen ook sportkleding en schoenen laten personaliseren. Zo is het mogelijk een voetbalshirt te laten bedrukken met de naam en het rugnummer van jouw favoriete speler óf met je eigen naam. Ook kun je er de perfecte hardloopschoenen aan laten meten via het Safe Size-concept. Met deze technologie worden jouw voeten en hardlooptechnieken middels een 3D-scan geanalyseerd op de loopband. De evenementen in de Experience Box worden georganiseerd in samenwerking met verschillende merken, waaronder: Nike, Adidas en O'Neill. Het is voor lokale sportondernemers ook mogelijk events te organiseren in de Experience Box in de winkel. 

De eerste Flagship Store van Perry werd in 2016 geopend op de Kalverstraat in Amsterdam. De winkel in Utrecht is vergelijkbaar met die in Amsterdam, echter deze richt zich nog meer op de klantbeleving en het assortiment kinderkleding is meer uitgebreid.

Ernst Jan Smids

Wat is RetailRadar?
RetailRadar is een actueel platform over retail in Nederland, opgezet door Jump! Retail, bureau op het gebied van omnichannel retailmarketing. Via WhatsApp deelt een grote groep aangesloten retail managers en executives opmerkelijke waarnemingen in retailland. Highlights hiervan worden vanaf nu periodiek uitgelicht op Food&Retail van MarketingTribune. Voor meer RetailRadar-berichten en informatie over Jump! Retail, kijk op jumpretail.nl. Aanmelden voor de RetailRadar Whatsapp-dienst? Stuur een mail naar hallo@jumpretail.nl.


klik hier voor:
[RetailRadar] deel 1: Karwei
 







Ernst-Jan Smids

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken