Kek Mama laat sekstape Bobbi Eden 'uitlekken'

Kek Mama laat sekstape Bobbi Eden 'uitlekken'
  • Media
  • 30 mei 2017 @ 15:38
  • 18426 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentVirale marketingTijdschriftenVideo

Een sekstape van voormalig porno-actrice Bobbi Eden uitgelekt? Yeah, right. De video is natuurlijk gewoon een PR-stunt van Sanoma-tijdschrift Kek Mama, als onderdeel van de campagne 'Slaapkamerstress? Kek Mama helpt'. Maar wel een grappige, vooral voor wie zelf kinderen heeft.

Bobbi Eden schijnt een BN'er te zijn. Dat moet je vooraf wel even weten. In de video is te zien hoe Bobbi en Mark ‘eindelijk weer eens een leuk filmpje’ maken. Ze worden gestoord door gehuil van baby Brandon en een stuk speelgoed dat in Bobbi’s rug prikt. Het komt er dus niet van. Bobbi en Mark zijn zeker niet de enige: 70% van de moeders heeft minder seks dan voordat er kinderen waren. Dat blijkt uit de Kek Mama-enquête. Daar kun je van balen, maar ook om grinniken, vinden ze bij Kek Mama. 

De video is onderdeel van de crossmediale campagne 'Slaapkamerstress? Kek Mama helpt'. De hele maand juni besteed Kek Mama aandacht aan dit onderwerp. Met artikelen in het magazine, online en via een grote Social Media campagne. Consumenten kunnen een abonnement afsluiten met een Livera-lingeriebon.

Na vakantiestress nu slaapkamerstress

Slaapkamerstress is de derde in een reeks ‘Kek Mama helpt’-video's. Marketingmanager Laura Ebbenhorst: 'Met onze campagnes doorbreken wij een taboe. Altijd met een flinke dosis humor en relativering. Dat werkt verfrissend en slaat aan.'

Voor de eerste campagne in de reeks, 'ZonZeeStress', won het merk een Mercur voor ‘Marketingactie van het jaar’. Die video werd 580.000 keer bekeken.

De campagnes zijn bedacht in samenwerking met Deborah Bosboom en Tim den Heijer van De Combinatie van Factoren. Schrijfster en columnist Roos Schlikker (die de hoofdrol speelde in de vorige, Mercur-winnende video) is verantwoordelijk voor het script en regie en edit is gedaan door Marjolijn Heijnen.

Lees ook: MT-interview met Laura Ebbenhorst over ZonZeeStress-campagne



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken