Exterion Media neemt tankstation netwerk MMD Media over

Exterion Media neemt tankstation netwerk MMD Media over
  • Media
  • 14 okt 2019 @ 10:30
  • 10809 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Outdoor

Exterion Media neemt per direct het tankstation-netwerk van MMD Media over. Het netwerk bestaat uit 1.378 digitale schermen, verspreid over 607 tankstations door Nederland.

Met de toevoeging van het netwerk biedt Exterion Media wekelijks 70 miljoen contacten en sluit daarmee naar eigen zeggen nog beter aan op online videocampagnes en AV-strategieën. Het bedrijf focust zich sinds 2015 op Digital Out-of-Home en biedt momenteel een netwerk van 2.600 digitale schermen op de Nederlandse Spoorwegen, in ruim 100 winkelcentra en nu ook op 607 tankstations. De DOOH-markt maakt de afgelopen jaren een sterke groei door. Alleen al in de afgelopen 6 maanden was er een groei te zien van bijna 50%, waarmee het totale aandeel van DOOH op 33% zit van de totale Out-of-Home markt.

Tankstations hebben een belangrijke plek in de zogenoemde 'on the go'- markt

Eric Kip, Managing Director Exterion Media: ‘Het tankstation-netwerk biedt ons een unieke uitbreiding op ons huidige netwerk.Tankstations hebben nu en in de toekomst een belangrijke plek in de ‘on the go’ markt. We denken zelfs dat de toekomstige ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit deze plekken zelfs nog waardevoller gaan maken. We zien nu al dat tankstations meer services toevoegen en we denken dat deze trend zal doorzetten, met shopping, pick-up points en diensten die we nu wellicht niet eens kennen.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken