Hillenaar breidt digitale outdoor uit in Dordrecht
- Media
- 2 okt 2019 @ 23:19
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ReclameOutdoorDigitaal
- 2 okt 2019 @ 23:19
- Jeroen Mirck
Hillenaar Outdoor breidt opnieuw uit in de Randstad. Het outdoorbedrijf exploiteert vanaf oktober twee digitale objecten vlak langs de A16 en N3 nabij Dordrecht.
'Twee belangrijke verkeersaders met veel bereik. En daarmee bij uitstek geschikt als onderdeel van ons portfolio', zegt algemeen directeur Jeroen Hillenaar. 'Met deze nieuwe digitale media wordt onze positie in de metropoolregio Rotterdam nog sterker.'
De A16 is een belangrijke snelweg in het westen van Nederland. Het is een essentiële verkeersader die vanaf knooppunt Terbregseplein in Rotterdam via Dordrecht richting België loopt. Gemiddeld maken ruim 170.000 mensen dagelijks gebruik van deze snelweg. Hillenaar Outdoor exploiteert er per direct een moderne digitale reclamemast.
Per twee weken passeren ruim 2,4 miljoen mensen deze plek. Hillenaar: 'Immens veel en we zijn daarom enorm trots op deze aanvulling op ons netwerk.' Het bedrijf beschikt al over masten bij Schiphol, Amsterdam en Rotterdam.
Naast de A16 breidt het bedrijf tevens uit met een groot digitaal scherm langs de N3. 'Dit is feitelijk de randweg om Dordrecht', zegt Hillenaar. 'Deze weg sluit aan op de A16 en A15. Ook hier is het bereik groot. Per twee weken passeren 635.000 mensen deze locatie. In een economisch zeer relevante regio.'
Ambitieus
Met de toevoeging van twee nieuwe digitale objecten illustreert Hillenaar Outdoor opnieuw de ambitie van het bedrijf. 'Groei is onze strategie', verklaart Hillenaar. 'Op relevante plaatsen en met innovatieve objecten die ook daadwerkelijk van meerwaarde zijn.'
De nieuwe digitale objecten bij Dordrecht zijn per direct actief. Hun formaat is 8 bij 5 meter. De resolutie van beide objecten is 800 x 480 pixels. 'De eerste campagnes zijn al geboekt.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing