Blendle-award voor Humo

  • Media
  • 1 dec 2020 @ 10:39
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Awards

Blendle roept het Vlaamse weekblad Humo uit tot het ‘Magazine van het jaar’ als aftrap van de eerste editie van de Blendle Awards.

Met bijna een half miljoen gelezen artikelen op de teller was Humo dit jaar het populairst onder de meer dan 100 tijdschriften die op Blendle staan.

Jörgen Oosterwaal, creatief directeur van Humo, is blij met het winnen van de prijs: ‘Ondanks alle corona-ellende is 2020 een echt boerenjaar voor HUMO. Deze prijs is de kers op de taart. We zijn er heel blij mee!’

De hele maand december zullen in de vorm van een adventkalender meer populaire artikelen uit 2020 in het zonnetje worden gezet. Naast de prijs voor Magazine van het jaar, reikt Blendle de komende zondagen ook nog categorieprijzen uit voor het Tijdschriftartikel van het jaar, Column van het jaar, meest beluisterde artikel van het jaar en het best gelezen internationale artikel van het jaar.

De winnaars zijn automatisch bepaald door het lees- en luistergedrag van de meer dan 80.000 Blendle-lezers in het voorbije jaar.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken