Vondelgym en Reebok bundelen krachten

Vondelgym en Reebok bundelen krachten
  • Sponsoring
  • 15 mei 2018 @ 09:09
  • 16274 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • InspiratieMerkenPartnershipSport

Fitness is uitgegroeid tot een veelzijdige sportieve levensstijl bestaande uit meerdere disciplines. Een bokszaktraining op maandag, een yoga-les op woensdag en een HIIT-training op zaterdag. De Fitness Generation is op zoek naar continue uitdaging, variatie en sociale connecties. Op dit vlak gaan Reebok en Vondelgym een partnership aan.

Met zijn 'Be More Human'-visie doet Reebok een oproep aan de wereld om beweging en fysieke inspanning te omarmen alsmede de weg naar een betere versie van jezelf. Beweging maakt je lichaam niet alleen sterker, maar daagt je ook uit om de best mogelijke versie van jezelf te zijn – fysiek, mentaal en sociaal.

'Levensstijl die verder reikt dan fitness'

'Bij Reebok hebben we sterke relaties opgebouwd met enkele van de meest innovatieve partners en toonaangevende fitnessprogramma’s die bewijzen dat fitness meer is dan enkel een activiteit – het is een levensstijl die verder reikt dan de gym', zegt Jessy Houtman, Senior Brand Manager van Reebok Benelux.

Dit is ook waar Arie Boomsma, oprichter van Vondelgym, heilig in gelooft. De samenwerking tussen Reebok en Vondelgym is dan ook een mooi verlengde van deze gedeelde visie en kernwaarden. Boomsma: 'Reebok past ontzettend goed bij Vondelgym. Echt een sportersmerk, met een rauwe kwaliteit en oog voor het sociale aspect van trainen. Sport als onmisbaar deel van je leven. Een visie die overeenkomt met wat wij doen, en waar wij voor staan.'

Persoonlijke ontwikkeling bij Vondelgym

Net als Reebok, gelooft Vondelgym in deze nieuwe ontwikkelingen in de fitness-wereld. Vondelgym is sinds 2015 actief in Amsterdam en beschikt inmiddels over twee vestigingen. Met een uitgebreid dagelijks aanbod aan diverse groepslessen, clinics en één-op-één trainingen helpt Vondelgym haar leden met hun persoonlijke ontwikkeling binnen de fitness-lifestyle. Door elke training opnieuw prikkelende informatie te geven over bewegingen, technieken, voeding en gezondheid geeft ze haar leden alle nodige tools in handen om de beste versie van zichzelf te worden. Van yoga tot bokszaktraining en van CrossFit tot hardlopen, bij Vondelgym is alles mogelijk.

De samenwerking tussen Reebok en Vondelgym bestaat uit drie pijlers. Het topsportteam van Vondelgym, Team Punt Uit, bestaande uit tien CrossFit atleten uit de Nederlandse top ontvangt de beste producten om hun persoonlijke records te verbreken en hun trainingen tot een (nog) hoger niveau te tillen. Dankzij de veelzijdige partnerships in de fitness-scene, zoals CrossFit, UFC (Ultimate Fighting Championship) en Les Mills, weet Reebok exact wat de behoeften zijn van de top atleten uit de verschillende fitness disciplines en creëren ze met deze kennis en expertise de beste gear voor elke atleet.

Houses of Fitness

Daarnaast versterkt Reebok de rol van beide Vondelgyms in Amsterdam als echte 'Houses Of Fitness' en deelt daarbij de focus op diversiteit in een sportieve levensstijl. De trainers van Vondelgym worden multidisciplinair ingezet, maar treden dankzij Reebok in uniformiteit naar buiten als één Vondelgym team, ongeacht hun discipline.

Tot slot wordt Arie Boomsma onderdeel van de Reebok ambassador familie. Houtman: 'Arie belichaamt de Be More Human overtuiging al jaren. Niet alleen hoe hij in het leven staat en zichzelf en anderen altijd blijft uitdagen, maar ook zijn visie op fitness is een perfect match met de waarden van Reebok.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken