Virgil van Dijk nieuwe ambassadeur JBL

Virgil van Dijk nieuwe ambassadeur JBL
  • Sponsoring
  • 17 mei 2021 @ 07:01
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Voetbal

Profvoetballer Virgil van Dijk is aangetrokken als het nieuwe gezicht van audiomerk JBL. In de aankomende True Wireless-campagne van JBL speelt de aanvoerder van het Nederlands Elftal de hoofdrol.

Virgil van Dijk, die ook voor Liverpool speelt, en JBL vinden elkaar naar eigen zeggen in hun gedeelde onuitputtelijke passie, ambitie en streven naar perfectie. Met behulp van de 'krachtige draagbare speakers' van JBL, bereidt Van Dijk zich regelmatig voor op belangrijke wedstrijden, aldus de voetballer. In deze Instagram-video vertelt Virgil van Dijk wat muziek voor hem betekent. De nieuwe tv-campagne moet eind deze maand het daglicht zien.

Van Dijk: 'Het afgelopen jaar is natuurlijk voor iedereen moeilijk en uitdagend geweest. Persoonlijk heeft muziek mij echt geholpen hier doorheen te komen en weer fit te worden. Als ik aan het trainen ben, heb ik bijvoorbeeld altijd de JBL Boombox 2 bij me, waardoor ik helemaal in de flow blijf. Ik kan niet wachten om met de campagne onze mooie samenwerking af te trappen.'

Nadin Mulder, marketing director bij Harman (moederbedrijf JBL), vult aan: 'Van Dijk is een van de beste verdedigers ter wereld en bovendien een positieve persoonlijkheid. In onze ambassadeurs zoeken we naar een natuurlijke fit met de JBL-fans en van Dijk is daar het perfecte voorbeeld van. Hij is vol passie en volledig toegewijd aan zijn sport en dat sluit precies aan bij waar JBL als merk voor staat.'

Andere JBL-ambassadeurs zijn profvoetballers Lucas Hernandez en Jessie Lingard, basketballer Giannis Anetokounmpo en dj Martin Garrix.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken