Effectieve marketing
06 Arena
13 Aankondiging inzendingen Effie Awards
14 Effie beeld Alle ingezonden campagnes Effie Awards
18 Effie-case Strato & Thjnk Ergerlijke Mr. Internet hakt pad voor Strato [+foto Mr. Strato]
20 Effie-case Old Amsterdam & Etcetera ‘Weer een iconisch merk geworden’
22 Effie-case Wehkamp & TBA\Neboko Relatief simpele ingrepen leiden tot groot effect
26 Effie-case Nix & Roorda ‘We hebben een sterk merk weten neer te zetten dat een begrip is geworden in Nederland’ [+foto Nix Pinkpop]
28 Effie-case Andrélon & Mindshare ‘We wilden vermaken en informeren’
32 Effie-case Telfort & N=5 ‘Nederland houdt van ex-miljonair Hans en Telfort’
36 Maandag & Het ei van Ubachs ‘Van dienstverlener naar bondgenoot’
41 Column Marc Oosterhout De creatieve motor van vooruitgang
43 Column Peeter Verlegh Evidence based advertising?
45 Column Dick van der Lecq Marketeers leren van de lemming
46 De Praktijk Philips & Chunk
49 Column Dennis Hoogervorst
50 Sponsoring HRM Driessen, Wensink-Mercedes en Jupiler
53 Designbridge Zichtbaar worden in het tijdperk van chocolade
59 MarketingScience Innovatie zoeken buiten de deur
61 RSVP De comeback van Jacobus
62 MarketingTrends Effectivitijd
66 Intussen online Een rechtstreekse aanval op Google
Over 2 weken - Social media*
We twitteren, liken, posten en sharen wat af op onze sociale kanalen. Maar levert het ook iets op in termen van naamsbekendheid, merkbeleving, brandexperience en - niet onbelangrijk - sales? We gingen op onderzoek uit bij onder meer de marketingmanager van Interpolis, Saskia Wijsman van Etcetera, Ger-Jan Vasse van NS en spraken met fanatieke social media-gebruikers zoals Roos van Vugt, Eelco Roos en Dirk Broekhuizen. En: Is Instagram de nieuwe holy grail voor marketeers? MarktingTribune, altijd sociaal!
*Onder voorbehoud
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing