Nationale MQ test voor marketeers

Nationale MQ test voor marketeers
  • Algemeen
  • 7 jan 2015 @ 15:39
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Website

Marketeers kunnen hun actuele vakkennis toetsen in de Nationale Marketingquotiënt (MQ) Test. De test is ontwikkeld door NIMA en vanaf vandaag beschikbaar. NIMA daagt Nederlandse marketingprofessionals uit om hun kennis te toetsen op www.nationaleMQtest.nl.

De beroepsvereniging stelt: ‘Bijna geen vakgebied is zo veranderlijk als marketing. Marketeers staan voortdurend voor de uitdaging om hun vakkennis actueel te houden. Met de Nationale MQ Test is op een makkelijke en leuke manier de actuele kennis van marketing te toetsen. Alle marketeers, van jong tot oud, van junior tot senior, worden door NIMA uitgedaagd om te testen of hun vakkennis up-to-date is en om de score van collega-marketeers te overtreffen! Kortom, dé nationale uitdaging voor marketeers.’

Wie heeft het hoogste MQ?
Scoren jonge marketeers het beste op online marketing? Uit welke branche behalen marketingprofessionals het hoogste MQ op het onderdeel ‘pricing’? En wie mag zich winnaar van de Nationale MQ Test van 2015 noemen? NIMA roept marketeers op om de uitnodiging aan te gaan en mee te spelen op www.nationaleMQtest.nl. Deelname loopt tot en met 27 januari.

Meer arbeidskansen door permanente educatie
De beroepsvereniging NIMA, bekend van de NIMA Examens, heeft als doel om marketeers te stimuleren om continue te blijven leren. Marketeers die zich blijven ontwikkelen hebben betere arbeidskansen. De Nationale MQ Test draagt bij aan de bewustwording van het belang van permanente educatie in het commerciële domein. De Nationale MQ Test is mede in samenwerking met de FD Mediagroep tot stand gekomen en wordt vanaf nu jaarlijks herhaald.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken