CM.com ook in 2024 en 2025 verbonden aan Formule 1 Zandvoort
- B2b
- 2 aug 2023 @ 14:08
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 aug 2023 @ 14:08
- Michiel van Zaane
CM.com heeft als Event Supplier zijn verbintenis met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix met twee jaar verlengd. De leverancier van cloudoplossingen is verantwoordelijk voor het digitale platform dat moet bijdragen aan een optimale digitale klantbeleving van de honderdduizenden bezoekers.
Van het ticketingproces tot gepersonaliseerde digitale communicatie met de bezoekers in aanloop naar en tijdens de raceweek, een cashless event op Zandvoort en de Dutch GP app: CM.com zorgt als Event Supplier van de Dutch Grand Prix hier ook in 2024 en 2025 voor.
Na de Dutch Grand Prix van 2023 stopt CM.com per 1 september 2023 wel als naamgevend sponsor van CM.com Circuit Zandvoort. Mede dankzij de Dutch Grand Prix en het verbinden van de bedrijfsnaam aan het circuit is de doelstelling om de naamsbekendheid nationaal en internationaal te vergroten na drie jaar ruimschoots behaald.
Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com: ‘Voor ons is dit één van de grootste sportevenementen waar onze expertise wordt benut. Het is uniek dat we samen met de Dutch Grand Prix dit vanaf het begin helemaal vanuit niets hebben kunnen opbouwen en praktisch al onze diensten kunnen inzetten voor een optimale fanexperience. De Grand Prix is een landmark in ons vakgebied, een globaal visitekaartje waar ambitie en vertrouwen in onze diensten vanaf straalt. Dat is een belangrijke reden waarom we graag onze betrokkenheid als leverancier en sponsor continueren.’
Jan Lammers, sportief directeur van de Dutch Grand Prix: ‘Het succes van de Dutch Grand Prix wordt in grote mate bepaald door tevreden bezoekers en fans. Met alle uitdagingen op onze weg is CM.com meer dan in staat gebleken om het voor de bezoekers zo plezierig mogelijk te maken. Vanaf het moment dat ze een kaartje hebben gekocht tot aan de uitgang. Met CM.com zijn we ook de komende jaren verzekerd van een optimale fanbeleving voor de honderdduizenden bezoekers en ook de fans die dit spektakel op afstand volgen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen adverteerders en bureaus...
- Ellen Waalderbos versterkt marketingteam BBP Media
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi voorbeeld van een goede...
- 'Feyenoord is een prachtig merk met een gigantisch bereik'
- SNS, Zeeman en Hornbach genomineerd voor Nima Marketing...
- [branded content] Versterk met PostLab de inzet van je mediamix
Laatste Nieuws
- Merkstrateeg Michel van Velde deelt... 16-05-2024
- 'Ons onderbewuste verraadt wat we... 16-05-2024
- Efteling opnieuw Klantvriendelijkste... 15-05-2024
- 'Feyenoord is een prachtig merk met... 15-05-2024
- Kantar: leidraad voor merkgroei14-05-2024
- Tim Zuidgeest van Unravel: 'Budget... 14-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing