Spotler Group neemt Really Simple Systems over
- B2b
- 24 aug 2023 @ 07:47
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 aug 2023 @ 07:47
- Michiel van Zaane
De Spotler Group voegt customer relationship management (CRM) toe aan haar portfolio van marketingtechnologieën met de strategische overname van Really Simple Systems Ltd, een CRM-leverancier uit het Britse middensegment.
Really Simple Systems heeft meer dan 900 klanten, voornamelijk in het Verenigd Koninkrijk en in Europa, Australië en de VS. Hun klanten zijn onder andere de Royal Academy of Arts, The National Trust for Scotland, het British Museum, lokale overheidsinstellingen en talloze kleine en middelgrote bedrijven. ‘Ik ben zeer verheugd dat ons team en onze klanten zich aansluiten bij de Spotler Group’, zegt Helen Armour, General Manager bij Really Simple Systems. ‘We delen dezelfde waarden in het ondersteunen van ambitieuze marketingteams en door onze technologieën samen te voegen, zullen we de waarde voor onze klanten aanzienlijk vergroten.’
De Spotler marketing suite omvat al geautomatiseerde omnichannel marketing, web en e-mail personalisatie, social media management, visitor intelligence, brand monitoring en intelligente chatbots. ‘De visie die onze technologieontwikkeling, R&D en acquisitiestrategie aanstuurt, is altijd geweest om een data-driven marketingautomatiseringsplatform te bouwen’, zegt Aaron Yates, CTO bij Spotler Group, ‘en dit is een volgende stap in het realiseren van dit doel, aangezien CRM de sleutel is tot effectiviteit.’
Met de strategische overname van Really Simple Systems blijft Spotler investeren in een B2B-aanbod voor de markt, gebaseerd op marketinggegevens en bruikbaar inzicht in doelgroepen. ‘Ik geloof dat marketing in de gegevens zit en niet alleen in de boodschap’, zegt Lee Chadwick, CEO van Spotler Group. ‘Ik ben enthousiast over wat het team van Really Simple Systems en hun technologie de groep kunnen bieden om dat te realiseren, wat dit zal betekenen voor onze klanten en de kracht van ons gecombineerde aanbod in de markt.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 44, 202531-10-2025
- [onderzoek] Werknemers willen... 30-10-2025
- DPG Media integreert Brand Metrics... 28-10-2025
- Marketingtransfers week 43, 202524-10-2025
- Buitenreclame groeit door, digitaal... 22-10-2025
- Marketingtransfers week 42, 202517-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

