Tellow gaat in marketingcampagne strijd aan met reguliere banken
- B2b
- 11 okt 2023 @ 12:54
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 okt 2023 @ 12:54
- Michiel van Zaane
Tellow, een platform waar boekhoudsoftware gekoppeld wordt aan bankrekeningen en betaalkaarten, lanceert een campagne waarin reguliere banken worden uitgedaagd.
Het platform biedt 20 euro als je je oude bankpas doorknipt. Mits je een rekening hebt bij Tellow natuurlijk. Klein detail voordat je je schaar uit de keukenla tevoorschijn haalt.
Een klein jaar geleden werd de boekhoudsoftware van Tellow aangevuld met bankrekeningen en betaalkaarten. Met de toevoeging van Tellow Bankieren lanceerde het bedrijf een platform waar zzp’ers en kleine bedrijven met één inlog toegang krijgen tot bankieren, boekhouden en hun belastingaangifte kunnen doen.
In eerste instantie ging het om IBAN’s (International Bank Account Numbers) met Franse landcode. Hoewel dit voor gebruikers geen verschillen met zich meebracht voor in functionaliteit of kosten, blijkt uit onderzoek dat bijna 90% van de ondernemers een sterke voorkeur heeft voor een Nederlandse IBAN. Om de introductie van de Nederlandse IBAN’s onder de aandacht te brengen lanceert het bedrijf een naar eigen zeggen ludieke marketingactie: post op social media een foto van je doorgeknipte oude bankpas en krijg 20 euro gestort op je Tellow bankrekening. De OOH-campagne is op 11 oktober 2023 gelanceerd.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 44, 202531-10-2025
- [onderzoek] Werknemers willen... 30-10-2025
- DPG Media integreert Brand Metrics... 28-10-2025
- Marketingtransfers week 43, 202524-10-2025
- Buitenreclame groeit door, digitaal... 22-10-2025
- Marketingtransfers week 42, 202517-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

