The Data Agency neemt Whooz over
- B2b
- 19 okt 2023 @ 14:29
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 19 okt 2023 @ 14:29
- Michiel van Zaane
The Data Agency kondigt de overname aan van Whooz, gespecialiseerd in klantinzicht. Whooz wordt daarmee toegevoegd aan The Data Agency groep.
Frank de Beun, CEO bij The Data Agency zegt: ‘We zijn ontzettend blij onze nieuwe collega's van Whooz welkom te heten bij The Data Agency. Met de expertise van Whooz kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn en onze positie in de markt versterken. De komende maanden zullen we gebruiken om Whooz als organisatie goed te laten landen in onze groep.’
Arjan van den Akker, Managing Director van Whooz, geeft aan dat deze overname een perfecte match is: ‘In onze zoektocht naar een strategische partner voor de toekomst kwam The Data Agency als de meest geschikte partij naar voren. Onze dienstverlening sluit naadloos aan bij de activiteiten van The Data Agency. Ik draag met vol vertrouwen het stokje over aan het huidige management bij Whooz en The Data Agency en kijk ernaar uit om het groeipad van de organisatie op afstand te volgen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 44, 202531-10-2025
- [onderzoek] Werknemers willen... 30-10-2025
- DPG Media integreert Brand Metrics... 28-10-2025
- Marketingtransfers week 43, 202524-10-2025
- Buitenreclame groeit door, digitaal... 22-10-2025
- Marketingtransfers week 42, 202517-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

