Vodafone Business start campagne digitalisering MKB
- B2b
- 10 okt 2023 @ 07:47
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 10 okt 2023 @ 07:47
- Michiel van Zaane
Vodafone Business start de crossmediale campagne ‘Werkt Gewoon’, waarin Vodafone Business laat zien hoe zij, als partner, het MKB en bedrijfsleven helpen met hun veranderende rol.
De campagne belicht de kansen die bedrijven kunnen benutten door middel van digitalisering. Digitalisering en technologie spelen een cruciale rol in de bedrijfsvoering in Nederland, zoals blijkt uit de kabinetsambitie om in 2030 bij de Europese top drie te behoren wat betreft de toepassing van digitale technologieën door het MKB. Dat betekent dat er een stijging van 20% moet plaatsvinden in het Nederlands MKB met tenminste een basisniveau van digitalisering (van 75% naar 95%).
Digitalisering en technologie moeten passen bij bedrijven en voor hen werken. Niet alleen wanneer je je business wilt laten groeien, of bij remote werken, maar bijvoorbeeld ook bij de bescherming van je bedrijf tegen hackers. Vodafone Business stelt dat zij als partner op al deze gebieden met technologie uit hun internationale netwerk kan helpen.
Overspoeld
Martijn van Lieshout, Marketing Director bij VodafoneZiggo, legt uit waarom het aannemen van een partnerrol juist nu belangrijk is: ‘De wereld wordt overspoeld door complexe technologieën en we zien dat ondernemers vaak worstelen om de juiste oplossingen te vinden en hoe die te optimaal te benutten voor hun bedrijf. Onze ambitie is duidelijk: al onze zakelijke klanten ondersteunen bij het ontdekken en volledig benutten van de concrete voordelen die digitalisering te bieden heeft, met daarbij een grote rol voor veiligheid en betrouwbaarheid. Onze nieuwe ‘Werkt gewoon’-campagne laat zien welke kansen er zijn voor het MKB en hoe wij helpen die te benutten. Zo creëren we samen een toekomst waarin innovatie, groei en partnership hand in hand gaan.’
De campagne is op 9 oktober gestart en communiceert de boodschap ‘Samen met Vodafone Business kies jij voor de beste digitale oplossingen die jouw business helpen te slagen’ met inzet van video content, DOOH bij de Ziggo Dome en Hoog Catharijne, een radiocampagne en via social ads.
Credits:
Creatie: Ogilvy en NCA
Digital: Greenhouse
Media: VodafoneZiggo Media en Wavemaker
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 44, 202531-10-2025
- [onderzoek] Werknemers willen... 30-10-2025
- DPG Media integreert Brand Metrics... 28-10-2025
- Marketingtransfers week 43, 202524-10-2025
- Buitenreclame groeit door, digitaal... 22-10-2025
- Marketingtransfers week 42, 202517-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

