Rotterdam School of Management werkt samen met 0to9

- B2b
- 26 feb 2024 @ 15:52
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 feb 2024 @ 15:52
- Michiel van Zaane
Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM), onderdeel van Erasmus Universiteit Rotterdam, gaat langdurig samenwerken met 0to9 Values-Driven Creativity voor de ondersteuning van haar digitale marketing diensten.
De focus van de samenwerking ligt op het vermarkten van fulltime MBA's, Executive MBA's, Global Executive MBA's en korte trainingen en maatwerk programma's. Met deze nieuwe marketingstrategie wil RSM ‘resonantie bereiken met haar nationale en internationale publiek en tegelijkertijd haar onderscheidend vermogen van de verschillende programma’s behouden’. RSM heeft voor 0to9 gekozen vanwege de combinatie van haar expertise op het gebied van het ontwikkelen van ‘human-brands’ in combinatie met digital performance marketing skills.
Chantal Dammann, MBA Marketing Manager RSM: ‘De energie en creativiteit van het 0to9 team samen met de visie op onze samenwerking maakt dat we veel zin hebben te starten met 0to9. Met deze nieuwe strategie willen we nog meer mensen aantrekken die zich verbonden voelen met onze missie en een kracht willen zijn voor positieve verandering. We kijken ernaar uit.’
Ilse van der Kaaden, Account Director 0to9: ‘Het internationale karakter van RSM past goed bij 0to9. Met RSM leidend blijven, in een sterk veranderende wereld, is een grote uitdaging waar we ons vol in willen vastbijten. We hebben veel zin te starten samen met het RSM marketing team.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 44, 202531-10-2025
- [onderzoek] Werknemers willen... 30-10-2025
- DPG Media integreert Brand Metrics... 28-10-2025
- Marketingtransfers week 43, 202524-10-2025
- Buitenreclame groeit door, digitaal... 22-10-2025
- Marketingtransfers week 42, 202517-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

