Dionne Benard versterkt team Merktroubadour

  • Bureaus
  • 27 jul 2015 @ 12:00
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PromotiePRBranded contentSocial mediaPersonalia

Om het groeiende klantenbestand van Merktroubadour nog beter van dienst te zijn, heeft het PR- en contentbureau zijn team uitgebreid. Dionne Benard is per 15 juli aan de slag gegaan als Junior PR-consultant.

Benard gaat zich de komende maanden richten op communicatievraagstukken rondom het Vanmoof-account. Ook gaat zij bijdragen aan het ontwikkelen van pers-, social media- en influencer-trajecten voor merken als Jantje Beton, Menzis en Blue Boat Company. Benard heeft hiervoor ervaring opgedaan als PR-assistent bij Tinc PR.

Het PR- en contentbureau Merktroubadour is in maart 2014 opgericht door PR-specialisten Rianne de Vries (31) en Oscar den Ouden (27). Merktroubadour brengt middels strategisch PR-inzicht de disciplines reclame, media en PR nader tot elkaar en werkt samen met M2Media, Zoekhelden, RLVNT, DDB, XXS en Fitzroy. Accounts waar het bureau op werkt zijn onder meer Vanmoof, Menzis, AXENT, Blue Boat Company, WerkTalent en Jantje Beton. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken