Nieuwe leiding Clockwork wil digitale versnelling
- Bureaus
- 22 jun 2016 @ 09:04
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - DigitaalZakelijkE-marketingStrategie
- 22 jun 2016 @ 09:04
- Redactie Bureaus
Digitaal bureau Clockwork heeft een nieuw management-team aangesteld dat integraal verantwoordelijk is voor het bedrijf. Het nieuwe team onder leiding van Rachel Michailidis bestaat uit Arjen Bultje (commercieel directeur), Martin Koersen (Head of Strategy) en Barry Bongers (Head of Digital Practices). Het team gaat deze maand aan de slag 'met een duidelijke focus op digitale acceleratie'.
Met de verschillende practices kan Clockwork nieuwe vormen van samenwerking met klanten en partners aangaan, om zo samen een digitale versnelling te ontketenen. Hierbij zet Clockwork ook weer stevig in op e-commerce, zoals ook al blijkt uit het recent gesloten partnership met Demandware.
Dat de ingezette koers ook resultaat boekt, is al bewezen. Onlangs nam Clockwork samen met Studystore een gouden DIA in ontvangst voor de succesvolle campagne 'Studie UIT, studie AAN'. Bovendien leverde Clockwork afgelopen week haar tweede global e-commerce platform op, voor het skatermerk Etnies.
Rachel Michailidis, managing director van Clockwork: 'Met deze benoemingen hebben we een zeer getalenteerd team met het innoverend vermogen dat nodig is om ons te onderscheiden in de markt. Dit team vormt een stevig fundament waarmee ik met het volste vertrouwen de volgende fase voor Clockwork in ga.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Arjen Bultje
- strategie
- commercieel
- Barry Bongers
- directie
- zakelijk
- bureau
- Clockwork
- digitaal
- Martin Koersen
- Rachel Michailidis
- management team
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers