Arthur Clement in raad van advies Burst
- Bureaus
- 5 okt 2016 @ 11:11
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieZakelijkDigitaalPersonaliaE-marketing
- 5 okt 2016 @ 11:11
- Redactie Bureaus
Arthur Clement versterkt vanaf heden de Raad van Advies van digitaal bureau Burst. Deze is in 2015 samengesteld om het management te adviseren op het gebied van de strategie en koers van het bureau. De Raad van Advies bestond tot nu toe uit Jack de Graaff (Mensch) en marketeer Joke Pronk.
Arthur Clement, general manager van Tiny Riot FrementleMedia, is een mooie aanvulling op Jack de Graaff (oud-CEO van Publicis en huidige managing partner bij reclamebureau Mensch) en Joke Pronk, voormalig marketeer bij onder meer Ahold en Hak. Clement weet met zijn ervaring op het gebied van innovatie en het ontwikkelen van digitale formats en producten (voor onder meer Vice en RTL Nederland) als geen ander snel tot de kern te komen.
Burst heeft een sterk ambitieniveau voor de aankomende jaren. Het bureau wil op korte termijn verdrievoudigen en zijn eerste vestiging in het buitenland openen. Een logisch stap gezien de verschillende global accounts waar het bureau voor werkt, zoals Hero, Mentos, Takeda en Organix.
'Het is geweldig om te zien hoe Burst zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld als digital agency', zegt Clement. 'Ik kijk er dan ook erg naar uit om met dit talentvolle team samen te gaan werken.'
Hans Maltha, CEO van Burst: 'De specifieke kennis en ervaring van Arthur Clement is een waardevolle bijdrage aan de strategie en koers van het bureau. Wij kijken er naar uit samen de ambities van Burst waar te maken.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers