Arthur Clement in raad van advies Burst
- Bureaus
- 5 okt 2016 @ 11:11
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieZakelijkDigitaalPersonaliaE-marketing
- 5 okt 2016 @ 11:11
- Redactie Bureaus
Arthur Clement versterkt vanaf heden de Raad van Advies van digitaal bureau Burst. Deze is in 2015 samengesteld om het management te adviseren op het gebied van de strategie en koers van het bureau. De Raad van Advies bestond tot nu toe uit Jack de Graaff (Mensch) en marketeer Joke Pronk.
Arthur Clement, general manager van Tiny Riot FrementleMedia, is een mooie aanvulling op Jack de Graaff (oud-CEO van Publicis en huidige managing partner bij reclamebureau Mensch) en Joke Pronk, voormalig marketeer bij onder meer Ahold en Hak. Clement weet met zijn ervaring op het gebied van innovatie en het ontwikkelen van digitale formats en producten (voor onder meer Vice en RTL Nederland) als geen ander snel tot de kern te komen.
Burst heeft een sterk ambitieniveau voor de aankomende jaren. Het bureau wil op korte termijn verdrievoudigen en zijn eerste vestiging in het buitenland openen. Een logisch stap gezien de verschillende global accounts waar het bureau voor werkt, zoals Hero, Mentos, Takeda en Organix.
'Het is geweldig om te zien hoe Burst zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld als digital agency', zegt Clement. 'Ik kijk er dan ook erg naar uit om met dit talentvolle team samen te gaan werken.'
Hans Maltha, CEO van Burst: 'De specifieke kennis en ervaring van Arthur Clement is een waardevolle bijdrage aan de strategie en koers van het bureau. Wij kijken er naar uit samen de ambities van Burst waar te maken.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing