Kleenex haakt in op griepgolf
- Bureaus
- 18 jan 2018 @ 00:36
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ActiesStorytellingActivatieCampagnes
- 18 jan 2018 @ 00:36
- Redactie Bureaus
Nu de eerste griepgolf van 2018 officieel een feit is, zijn de zakdoeken niet aan te slepen. Tijd voor Kleenex als grootste tissuemerk van Nederland om grieperige en verkouden pechvogels de helpende hand te bieden.
Via een online campagne op Mijnkleenex.nl kunnen snotteraars een gratis Kleenex Oppepbox aanvragen met daarin een pakje Kleenex Balsam-zakdoeken. Om de verkoudheid extra het hoofd te bieden, ontvangen ze bovendien een coupon voor een gratis pak Kleenex Balsam tissues of zakdoeken. De campagne is ontwikkeld door HappyLife PR.
Ook een aantal twitteraars dat aangeeft #ziek #verkouden of #nietlekker te zijn, wordt verrast met een Kleenex Oppepbox. Voor alle bikkels die toch ‘en route’ zijn, rijdt een Kleenex Oppepbus door het land om gratis zakdoeken én een opbeurend woordje uit te delen. De Kleenex Oppepcampagne duurt tot en met 11 maart 2018.
Stoombad voor snotteraars
Hoe werkt het? Onfortuinlijke snotteraars kunnen op Mijnkleenex.nl kiezen waarvan ze opknappen bij verkoudheid: een beetje liefde, een stoombadje, zon, een vitamine shot of chocolade. Vervolgens krijgen ze een Kleenex Oppepbox thuisgestuurd: een bewaardoos met daarin een pakje Kleenex Balsam zakdoeken en een coupon voor een gratis pak Kleenex Balsam tissues of zakdoeken bij Kruidvat. De Oppepbox is voorzien van een vrolijke tekst, die de zieke een hart onder de riem steekt.
Verkouden en toch naar werk, school, supermarkt of afspraak? Het Kleenex Oppepteam helpt de grieperige reiziger goed op weg! Gedurende acht weken rijdt het Kleenex Oppepbusje door het land om met Balsam tissues of zakdoeken de griepgolf te trotseren.
'Niets is vervelender dan een schrale, rode neus bij verkoudheid', aldus het zakdoekenmerk. 'Kleenex Balsam tissues en zakdoeken zijn extra lief voor je neus in de kou. De microfijne laag van calendula zorgt voor een kalmerende, beschermende balsem om te voorkomen dat de neus steeds rood wordt of uitdroogt. De tissues en zakdoeken zijn dermatologisch getest en zelfs geschikt voor de gevoelige huid.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ANWB lanceert nieuwe merkcampagne 'ANWB ... en gaan'
- 63ste 'Even Apeldoorn bellen' commercial live
- Social Deal Wellness eerste nieuwe film Bald Jackal Agency
- Rosewood lanceert eerste AI-dogfluencer van Nederland: ‘zonder...
- Fastned richt merkcampagne op de mens
- Big2's nieuwe album Hard Hout krijgt campagne
Laatste Nieuws
- JongeHonden kopen geen... 30-05-2025
- War Child activeert voorbijgangers... 29-05-2025
- Van B2B naar B2C: Hoe Avery Dennison... 29-05-2025
- EY versterkt employer brand met... 28-05-2025
- Meer zichtbaarheid voor humanisme27-05-2025
- Geloofwaardige influencers kunnen... 27-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management