Simpel-dieven op jacht naar Eurokrakers

Simpel-dieven op jacht naar Eurokrakers
  • Bureaus
  • 1 mei 2018 @ 23:29
  • 21987 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercialsActiesFilm

In de nieuwe Simpel-campagne kruipen de bekende vingermannetjes in de rol van 'special forces' op jacht naar een geweldige buit. Simpel zet de markt namelijk weer eens op zijn kop met een scherp aanbod: Eurokrakers.

Alle abonnementen de eerste zes maanden voor maar één euro. De campagne wordt uitgerold op tv, radio, outdoor en online. Na spoofs op piraten, Bollywood en ridders is dit een knipoog naar het action-crime filmgenre.

Daarom is er speciaal voor deze campagne ook een impactvolle één minuut versie, die natuurlijk ook niet mocht ontbreken op het witte doek, aldus Alfred. Let vooral ook op de komisch ondertiteling.

 

Credits

Klant: Simpel

Eindverantwoordelijk klant: Jasper de Rooij, Vivian Butzelaar, Youri Treur

Bureau: Alfred International

Strategie: Gabriël Snuverink

Account: Daniëlle Boskemper, Stéphanie Freitag

Creatie: Luuk van de Put, Jurre van de Ven

RTV: Carmen Ramsaran, Vittoria Robijns

Product: Telefonie

Productiemaatschappij: Chapter, Pedri

Regisseur: Reinjan Prakke

Lighting cameraman / D.O.P.: Suraj ‘Paco’ Kumar

Editor: Reinjan Prakke, Jorn Slotboom

Online: Kevin Kimman, Diede van Vree

Website & online-campagne: RLVNT

Social Media: GoudUberconnected

Fotografie: Valentine Harmsen




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken