Simpel-dieven op jacht naar Eurokrakers
- Bureaus
- 1 mei 2018 @ 23:29
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsActiesFilm
- 1 mei 2018 @ 23:29
- Redactie Bureaus
In de nieuwe Simpel-campagne kruipen de bekende vingermannetjes in de rol van 'special forces' op jacht naar een geweldige buit. Simpel zet de markt namelijk weer eens op zijn kop met een scherp aanbod: Eurokrakers.
Alle abonnementen de eerste zes maanden voor maar één euro. De campagne wordt uitgerold op tv, radio, outdoor en online. Na spoofs op piraten, Bollywood en ridders is dit een knipoog naar het action-crime filmgenre.
Daarom is er speciaal voor deze campagne ook een impactvolle één minuut versie, die natuurlijk ook niet mocht ontbreken op het witte doek, aldus Alfred. Let vooral ook op de komisch ondertiteling.
Credits
Klant: Simpel
Eindverantwoordelijk klant: Jasper de Rooij, Vivian Butzelaar, Youri Treur
Bureau: Alfred International
Strategie: Gabriël Snuverink
Account: Daniëlle Boskemper, Stéphanie Freitag
Creatie: Luuk van de Put, Jurre van de Ven
RTV: Carmen Ramsaran, Vittoria Robijns
Product: Telefonie
Productiemaatschappij: Chapter, Pedri
Regisseur: Reinjan Prakke
Lighting cameraman / D.O.P.: Suraj ‘Paco’ Kumar
Editor: Reinjan Prakke, Jorn Slotboom
Online: Kevin Kimman, Diede van Vree
Website & online-campagne: RLVNT
Social Media: GoudUberconnected
Fotografie: Valentine Harmsen
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het...
- Campagne “Doe jij wel iets wat ertoe doet?“ wil leraren werven
Laatste Nieuws
- Make-over voor Food for Skin04-10-2024
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe... 04-10-2024
- Adobe kiest Dentsu Creative als... 03-10-2024
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
- Springbok en Joe Public breiden... 30-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing