Valentijn: DPD daagt PostNL uit met CupiDoosje
- Bureaus
- 9 feb 2019 @ 23:01
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ActiesActivatieCampagnes
- 9 feb 2019 @ 23:01
- Jeroen Mirck
DPD opent een rechtstreekse aanval op marktleider PostNL tijdens Valentijnsdag. De bezorgdienst komt met het 'CupiDoosje', dat een serieuze concurrent moet worden van de reguliere Valentijnskaart. TCC ontwikkelde dit geheime wapen.
The Communication Company (TCC) is de Valentijnscampagne voor DPD gestart met een grote kick-off rondom het DPD CupiDoosje, de nieuwe parcelletter (klein pakket) die gewoon door de brievenbus kan. De introductie vond plaats op de Webwinkel Vakdagen waar honderden CupiDoosjes werden gevuld en verzonden. Deze vallen allemaal met Valentijnsdag op de mat.
Hans van Mook, Creative Leader TCC: 'Traditioneel gezien is Valentijnsdag natuurlijk een PostNL-feestje, maar wij vonden het tijd om te stoppen met die inhoudsloze kaarten. Je kunt nou eenmaal meer liefde kwijt in het CupiDoosje.'
De boodschap van DPD: 'Verras jouw Valentijn en laat zien dat zij of hij meer waard is dan een kaart.' Het CupiDoosje is voor 3,50 euro te koop bij elke DPD Pick-Up Parcelshop. Via Facebook en Instagram verspreidt TCC tips om hem liefdevol te vullen.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ANWB lanceert nieuwe merkcampagne 'ANWB ... en gaan'
- 63ste 'Even Apeldoorn bellen' commercial live
- Social Deal Wellness eerste nieuwe film Bald Jackal Agency
- Rosewood lanceert eerste AI-dogfluencer van Nederland: ‘zonder...
- Fastned richt merkcampagne op de mens
- Big2's nieuwe album Hard Hout krijgt campagne
Laatste Nieuws
- JongeHonden kopen geen... 30-05-2025
- War Child activeert voorbijgangers... 29-05-2025
- Van B2B naar B2C: Hoe Avery Dennison... 29-05-2025
- EY versterkt employer brand met... 28-05-2025
- Meer zichtbaarheid voor humanisme27-05-2025
- Geloofwaardige influencers kunnen... 27-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management