Valentijn: DPD daagt PostNL uit met CupiDoosje
- Bureaus
- 9 feb 2019 @ 23:01
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ActiesActivatieCampagnes
- 9 feb 2019 @ 23:01
- Jeroen Mirck
DPD opent een rechtstreekse aanval op marktleider PostNL tijdens Valentijnsdag. De bezorgdienst komt met het 'CupiDoosje', dat een serieuze concurrent moet worden van de reguliere Valentijnskaart. TCC ontwikkelde dit geheime wapen.
The Communication Company (TCC) is de Valentijnscampagne voor DPD gestart met een grote kick-off rondom het DPD CupiDoosje, de nieuwe parcelletter (klein pakket) die gewoon door de brievenbus kan. De introductie vond plaats op de Webwinkel Vakdagen waar honderden CupiDoosjes werden gevuld en verzonden. Deze vallen allemaal met Valentijnsdag op de mat.
Hans van Mook, Creative Leader TCC: 'Traditioneel gezien is Valentijnsdag natuurlijk een PostNL-feestje, maar wij vonden het tijd om te stoppen met die inhoudsloze kaarten. Je kunt nou eenmaal meer liefde kwijt in het CupiDoosje.'
De boodschap van DPD: 'Verras jouw Valentijn en laat zien dat zij of hij meer waard is dan een kaart.' Het CupiDoosje is voor 3,50 euro te koop bij elke DPD Pick-Up Parcelshop. Via Facebook en Instagram verspreidt TCC tips om hem liefdevol te vullen.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing