Wijs op reis

Wijs op reis
  • Bureaus
  • 23 jan 2020 @ 10:46
  • 14137 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DoelgroepenCommercialsCampagnes

Het ministerie van Buitenlandse Zaken en de Douane lanceren een gezamenlijke bewustwordingscampagne waarin zij de Nederlandse reiziger wegwijs maken op zijn vakantie.

De campagne, ontwikkeld door Open Now, mikt op een doelgroep die over het algemeen minder goed voorbereid op reis gaat. Deze groep voelt zich meer aangesproken door wat een goede voorbereiding kan opleveren dan over de mogelijke risico's die zich tijdens een reis kunnen voordoen.

De campagne wordt uitgerold via tv, radio en online kanalen. De voice-over in de commercial staat op naam van Kees van Kooten.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken