Map van Arem (XXS) neemt sabbatical
- Bureaus
- 19 jan 2021 @ 10:52
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesPersonalia
- 19 jan 2021 @ 10:52
- Peter van Woensel Kooy
Reclamevrouw ten top en bekend gezicht in het Vak Map van Arem kondigt na ruim vijftien jaar werk bij bureau XXS een sabbatical aan. Hier haar bijzondere afscheidsspeech voor het voltallige team.
Van Arem werkte sinds 2005 als managing partner bij XXS. Dit onafhankelijk creatief bureau is sinds medio 2019 overgenomen door Candid Group, waarin ze senior partner werd. XXS staat voor werken in kleine teams aan merken die 'dapper en ambitieus genoeg zijn om de groteren uit te dagen' en de status quo op de markt te veranderen. Moed heb je volgens het bureau nodig om te experimenteren en ambitie om nieuwe markten te vinden. 'These two factors are essential to make any brand fly', aldus XXS op z'n Engels.
Recht uit het vak
Map van Arem werkte hiervoor bij bureaus De Combinatie van Factoren als account manager voor klanten als Mastercard, Ikea en Mars; bij Mercuryseven, Roorda, de Hollandse Communicatie Maatschap en Catchline, haar eerste bureau waar ze doorgroeide van receptioniste via de functie van account assistent tot account manager. Zij komt uit een echt 'reclamenest' en ging naar het Amsterdams Lyceum in de hoofdstad. Wat er volgt na haar sabbatical is nog onbekend.
(PvWK, boven: affiche She Says event)
Hier de integrale afscheidsspeech van Map voor het XXS-team:
'Prachtig XXS!
Lieve XXS-ers. En oud-XXS-ers.
It’s time to say goodbye.
Na 15 jaar XXS.
Wat een prachtige tijd heb ik met jullie gehad!
Prachtige mensen. Prachtige klanten. Prachtige ontwikkelingen.
En persoonlijk.
Heb ik gevierd, gelachen, gehuild, gestreden, geleerd en geliefd.
Heb ik genoten, gebaald en ben bang geweest.
Heb ik gewonnen, verloren, getwijfeld en ben sterk geweest.
Heb ik het bij het goede eind gehad en heb ik er naast gezeten.
Gehandeld uit liefde en de intentie een veilige en inspirerende omgeving te creëren voor de mooie XXS-ers die er zijn en waren!
En ben ik trots op ons.
Op onze successen.
Onze vooruitgang.
Op de tafels waar we op gedanst hebben.
Zelfs op de lijst hotels waar we niet meer welkom zijn.
En op onze continue ontwikkeling.
Al bijna 25 jaar lang.
Maar vooral op de mooie, unieke groep mensen die wij altijd waren en altijd zullen blijven.
Een XXS-er dat word je niet. Dat ben je. En dat voel je.
Ik ben dankbaar dat ik een rol heb mogen spelen in dit prachtige bedrijf.
En wens jullie allemaal waanzinnig veel succes in de toekomstige periode bij XXS en Candid! Een van gezondheid en geluk.
Van ontwikkeling. Moed. En eendracht.
Goodbye mooi XXS.
Succes lieve XXS-ers.
Voor altijd in mijn hart.'
Map
Groepsfoto van XXS op galafeest (bron: Linkedin)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- bureau
- Catchline
- Mercuryseven
- Piet Hein Smit
- Mars
- reclamevrouw
- XXS
- Candid Group
- Hollandse Communicatie Maatschap
- account manager
- Map van Arem
- Beer van Arem
- Roorda
- De Combinatie van Factoren
- klanten
- speech
- Mastercard
- Ikea
- Guusje
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers