Map van Arem (XXS) neemt sabbatical

  • Bureaus
  • 19 jan 2021 @ 10:52
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CampagnesPersonalia

Reclamevrouw ten top en bekend gezicht in het Vak Map van Arem kondigt na ruim vijftien jaar werk bij bureau XXS een sabbatical aan. Hier haar bijzondere afscheidsspeech voor het voltallige team.

Van Arem werkte sinds 2005 als managing partner bij XXS. Dit onafhankelijk creatief bureau is sinds medio 2019 overgenomen door Candid Group, waarin ze senior partner werd. XXS staat voor werken in kleine teams aan merken die 'dapper en ambitieus genoeg zijn om de groteren uit te dagen' en de status quo op de markt te veranderen. Moed heb je volgens het bureau nodig om te experimenteren en ambitie om nieuwe markten te vinden. 'These two factors are essential to make any brand fly', aldus XXS op z'n Engels.

Recht uit het vak
Map van Arem werkte hiervoor bij bureaus De Combinatie van Factoren als account manager voor klanten als Mastercard, Ikea en Mars; bij Mercuryseven, Roorda, de Hollandse Communicatie Maatschap en Catchline, haar eerste bureau waar ze doorgroeide van receptioniste via de functie van account assistent tot account manager. Zij komt uit een echt 'reclamenest' en ging naar het Amsterdams Lyceum in de hoofdstad. Wat er volgt na haar sabbatical is nog onbekend.
(PvWK, boven: affiche She Says event)

Hier de integrale afscheidsspeech van Map voor het XXS-team:
 






'Prachtig XXS!

Lieve XXS-ers. En oud-XXS-ers.

 

It’s time to say goodbye.

Na 15 jaar XXS.

 

Wat een prachtige tijd heb ik met jullie gehad!

Prachtige mensen. Prachtige klanten. Prachtige ontwikkelingen.

 

En persoonlijk. 

Heb ik gevierd, gelachen, gehuild, gestreden, geleerd en geliefd. 

Heb ik genoten, gebaald en ben bang geweest.

Heb ik gewonnen, verloren, getwijfeld en ben sterk geweest.

Heb ik het bij het goede eind gehad en heb ik er naast gezeten.

Gehandeld uit liefde en de intentie een veilige en inspirerende omgeving te creëren voor de mooie XXS-ers die er zijn en waren!

  

En ben ik trots op ons. 

Op onze successen. 

Onze vooruitgang. 

Op de tafels waar we op gedanst hebben.

Zelfs op de lijst hotels waar we niet meer welkom zijn.

En op onze continue ontwikkeling. 

Al bijna 25 jaar lang.

 

Maar vooral op de mooie, unieke groep mensen die wij altijd waren en altijd zullen blijven. 

Een XXS-er dat word je niet. Dat ben je. En dat voel je. 

 

Ik ben dankbaar dat ik een rol heb mogen spelen in dit prachtige bedrijf.

En wens jullie allemaal waanzinnig veel succes in de toekomstige periode bij XXS en Candid! Een van gezondheid en geluk. 

Van ontwikkeling. Moed. En eendracht.

 

Goodbye mooi XXS.

Succes lieve XXS-ers.

Voor altijd in mijn hart.'

 

Map

 


Groepsfoto van XXS op galafeest (bron: Linkedin)


 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken