Gorillas kiest Counter Content

Gorillas kiest Counter Content
  • Bureaus
  • 9 jun 2021 @ 10:05
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

PR- en contentmarketingbureau Counter Content gaat aan de slag voor Gorillas, de van oorsprong Duitse 'flitsbezorger' die naar eigen zeggen binnen tien minuten dagelijkse boodschappen bezorgt. Het bureau uit Zaandam wordt verantwoordelijk voor de communicatie van de start-up in Nederland.

De start-up is actief in onder meer Amsterdam, Rotterdam,  Utrecht, Haarlem en Groningen. In zijn assortiment legt Gorillas de nadruk op 'vers en lokaal'. Eerder deze maand lanceerde de flitsbezorger zijn introductiecampagne in Nederland, ontwikkeld door Herc.

Dynamische speler

Raymond Bresching, oprichter van Counter Content, zegt: 'Gorillas is een klant die perfect bij ons past: een internationale en ambitieuze start-up. Ik ben er trots op om met deze dynamische speler Nederland te veroveren.'

Luc van Emmerik, general manager Benelux van Gorillas, zegt: 'Door de samenwerking met Counter Content kunnen we onze boodschap nu razendsnel verspreiden binnen de regio's waar we actief zijn of gaan worden. Hierdoor kunnen we ons volledig richten op verdere expansie en onze belofte om klanten binnen tien minuten te bedienen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken