Niek Kimmann onthaald tijdens TeamNL Olympic Festival
- Bureaus
- 2 aug 2021 @ 15:13
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Olympische SpelenSponsoring
- 2 aug 2021 @ 15:13
- Ryan Baij
BMX’er Niek Kimmann is als gouden medaille winnaar onthaald in Scheveningen bij Holland Heineken (t)Huis.
Goede vriend en ex-BMX’er Jelle van Gorkum liet voor Niek een tatoeage maken van een tandwiel met daarin Mount Fuji en de Olympische ringen. De tatoeage is een herinnering aan de Spelen van Tokio en wordt aangeboden door Jelle en Samsung en staat symbool voor hun dromen, vriendschap en wilskracht. Het is aan de atleet of hij deze tatoeage laat zetten als hennatattoo, echte tattoo of de schets als herinnering in een lijstje ophangen of op zijn helm laat zetten.
In aanloop naar de Olympische Zomerspelen in Tokio trainden Niek Kimmann en Judy Baauw met het Samsung FastFrame op de perfecte start. MarketingTribune sprak eerder al met Gerben van Walt Meijer over dit FastFrame. Uiteindelijk won Niek Kimmann, mede door zijn goede start goud op de Olympische Spelen.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

