3sixtyfive groeit fors in 2021
- 8 dec 2021 @ 10:43
- Ryan Baij
3sixtyfive is sterk gegroeid in het afgelopen jaar. De influencer marketing specialist voegde twaalf nieuwe accounts toe aan hun portfolio.
Het agency ging aan de slag voor onder andere BMW Nederland, Facebook, Lemonade en KidKraft. Oprichter en strategy director John Meulemans vertelt over de uitbreiding: ‘We zien dat influencer marketing definitief onderdeel is van de mediamix, met daarbij de toevoeging dat de inzet inmiddels veel strategischer van aard is geworden. Dit betekent meer programma's waarbij de insteek 'always-on' is, en minder losse campagnes. Bijkomend is ook de stijgende vraag vanuit de zakelijke markt tekenend voor de groei van influencer marketing.’
3sixtyfive zet in 2022 verder in op de mid-funnel aanpak (van big idea tot campagne concept) en breidt deze verder uit samen met de andere agencies binnen Endeavour. Bestaande en nieuwe opdrachtgevers die influencer marketing strategisch omarmen mogen zo nog betere integratie met de totale marketingmix verwachten.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

