3sixtyfive groeit fors in 2021

- 8 dec 2021 @ 10:43
- Ryan Baij
3sixtyfive is sterk gegroeid in het afgelopen jaar. De influencer marketing specialist voegde twaalf nieuwe accounts toe aan hun portfolio.
Het agency ging aan de slag voor onder andere BMW Nederland, Facebook, Lemonade en KidKraft. Oprichter en strategy director John Meulemans vertelt over de uitbreiding: ‘We zien dat influencer marketing definitief onderdeel is van de mediamix, met daarbij de toevoeging dat de inzet inmiddels veel strategischer van aard is geworden. Dit betekent meer programma's waarbij de insteek 'always-on' is, en minder losse campagnes. Bijkomend is ook de stijgende vraag vanuit de zakelijke markt tekenend voor de groei van influencer marketing.’
3sixtyfive zet in 2022 verder in op de mid-funnel aanpak (van big idea tot campagne concept) en breidt deze verder uit samen met de andere agencies binnen Endeavour. Bestaande en nieuwe opdrachtgevers die influencer marketing strategisch omarmen mogen zo nog betere integratie met de totale marketingmix verwachten.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe klanten Zandbeek 24-03-2023
- Heineken lanceert eerste campagne... 24-03-2023
- Adidas presenteert The Ridiculous Run23-03-2023
- LVTPR wordt Charly PR23-03-2023
- PR-bureau Lunhar opent deuren in... 23-03-2023
- Olivier Koning vertrekt bij Being... 23-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day