NDT krijgt nieuwe identiteit
- Bureaus
- 21 jun 2022 @ 08:34
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 jun 2022 @ 08:34
- Michiel van Zaane
Creatief bureau The Others ontwikkelt de nieuwe identiteit voor Nederlands Dans Theater (NDT). Centraal in de nieuwe identiteit staat ‘verbinding’.
NDT is een hedendaags dansgezelschap dat zich profileert door creatie, onderzoek en talentontwikkeling. NDT werkt samen met internationale choreografen en kunstenaars en verbindt zich met het publiek in Den Haag, Nederland en over de hele wereld. In opdracht van en in nauwe samenwerking met NDT ontwikkelde The Others de nieuwe visuele identiteit met ingang van seizoen 2022 - 2023.
Vanuit het centrale idee ‘verbinding’ is de visuele identiteit ontwikkeld. Waarin ruimte is gegeven aan de creatieve en emotie-gedreven kant van het gezelschap. Terug te zien in de nieuwe logo toepassing, het kleurenpalet en in de vormtaal. De nieuwe identiteit wordt uitgewerkt in alle corporate- en marketingmaterialen waaronder de seizoensbrochure, advertenties, socialmediakanalen en de website.
Credits
NDT: Juliëtte Mudde, Anne Roth, Emily Molnar, Willemijn Maas
Concept & uitwerking: The Others: Lisa Aué, Mandy van Montfoort, Chris Visser
Account: Céleste Slijters
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing