NDT krijgt nieuwe identiteit

  • Bureaus
  • 21 jun 2022 @ 08:34
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Creatief bureau The Others ontwikkelt de nieuwe identiteit voor Nederlands Dans Theater (NDT). Centraal in de nieuwe identiteit staat ‘verbinding’.

NDT is een hedendaags dansgezelschap dat zich profileert door creatie, onderzoek en talentontwikkeling. NDT werkt samen met internationale choreografen en kunstenaars en verbindt zich met het publiek in Den Haag, Nederland en over de hele wereld. In opdracht van en in nauwe samenwerking met NDT ontwikkelde The Others de nieuwe visuele identiteit met ingang van seizoen 2022 - 2023.

Vanuit het centrale idee ‘verbinding’ is de visuele identiteit ontwikkeld. Waarin ruimte is gegeven aan de creatieve en emotie-gedreven kant van het gezelschap. Terug te zien in de nieuwe logo toepassing, het kleurenpalet en in de vormtaal. De nieuwe identiteit wordt uitgewerkt in alle corporate- en marketingmaterialen waaronder de seizoensbrochure, advertenties, socialmediakanalen en de website.

Credits
NDT: Juliëtte Mudde, Anne Roth, Emily Molnar, Willemijn Maas
Concept & uitwerking: The Others: Lisa Aué, Mandy van Montfoort, Chris Visser
Account: Céleste Slijters


Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken