DDMA groeit door met 18 nieuwe leden in tweede kwartaal 2022

DDMA groeit door met 18 nieuwe leden in tweede kwartaal 2022
  • Bureaus
  • 14 jul 2022 @ 11:12
  • 21483 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MiddelenBelow the line

In april, mei en juni verwelkomde DDMA 18 nieuwe leden, waaronder het Rotterdam Philharmonisch Orkest, Capgemini en Dept Agency. De branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales telt inmiddels meer dan 360 organisatieleden.

Ook de OBA, Beslist.nl, Kotak Marketing, Greenhouse Group, Agrio Uitgeverij, Van Vreeden Consultancy en Abovo Maxlead (voorheen alleen lid als Abovo Media) kozen in het tweede kwartaal van 2022 voor een DDMA-lidmaatschap. Daarnaast verbonden Intermail, Jetmail, Mailstreet, Paragon Customer Communications, Vogelaar, AddComm en Pondres zich aan DDMA, na de aansluiting van Vereniging Grootgebruikers Postdiensten. Als laatste koos Pega voor een kennispartnerschap.

Diana Janssen, directeur van DDMA: 'De aansluiting van VGP en de oprichting van de DDMA Commissie Post hebben natuurlijk voor een flinke ledenboost uit de posthoek gezorgd. Daarnaast is onze groei zoals altijd afkomstig uit uiteenlopende sectoren, met zowel adverteerders als agency’s. In deze tijden van continue verandering zijn organisaties op zoek naar richting en verbinding – en dat vinden ze bij onze vereniging.'
(PvWK, bron: DDMA, beeld: Melanie Deziel / Unsplash)

Over DDMA
'DDMA is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service. Wij zijn een netwerk van adverteerders, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data op een innovatieve en verantwoorde manier inzetten voor interactie met consumenten. Met kennis en advies helpen wij onze leden datagedreven en klantgericht te werken, een visie op datagebruik te ontwikkelen en om te gaan met wettelijke veranderingen. Ook geven we onze leden een stem in Den Haag en Brussel en professionaliseren we de sector door het ontwikkelen van zelfregulering.'

(bron: DDMA)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken