DDMA groeit door met 18 nieuwe leden in tweede kwartaal 2022

- Bureaus
- 14 jul 2022 @ 11:12
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MiddelenBelow the line
- 14 jul 2022 @ 11:12
- Peter van Woensel Kooy
In april, mei en juni verwelkomde DDMA 18 nieuwe leden, waaronder het Rotterdam Philharmonisch Orkest, Capgemini en Dept Agency. De branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales telt inmiddels meer dan 360 organisatieleden.
Ook de OBA, Beslist.nl, Kotak Marketing, Greenhouse Group, Agrio Uitgeverij, Van Vreeden Consultancy en Abovo Maxlead (voorheen alleen lid als Abovo Media) kozen in het tweede kwartaal van 2022 voor een DDMA-lidmaatschap. Daarnaast verbonden Intermail, Jetmail, Mailstreet, Paragon Customer Communications, Vogelaar, AddComm en Pondres zich aan DDMA, na de aansluiting van Vereniging Grootgebruikers Postdiensten. Als laatste koos Pega voor een kennispartnerschap.
Diana Janssen, directeur van DDMA: 'De aansluiting van VGP en de oprichting van de DDMA Commissie Post hebben natuurlijk voor een flinke ledenboost uit de posthoek gezorgd. Daarnaast is onze groei zoals altijd afkomstig uit uiteenlopende sectoren, met zowel adverteerders als agency’s. In deze tijden van continue verandering zijn organisaties op zoek naar richting en verbinding – en dat vinden ze bij onze vereniging.'
(PvWK, bron: DDMA, beeld: Melanie Deziel / Unsplash)
Over DDMA
'DDMA is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service. Wij zijn een netwerk van adverteerders, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data op een innovatieve en verantwoorde manier inzetten voor interactie met consumenten. Met kennis en advies helpen wij onze leden datagedreven en klantgericht te werken, een visie op datagebruik te ontwikkelen en om te gaan met wettelijke veranderingen. Ook geven we onze leden een stem in Den Haag en Brussel en professionaliseren we de sector door het ontwikkelen van zelfregulering.'
(bron: DDMA)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- AddComm
- Vogelaar
- Pega
- directeur
- DDMA
- OBA
- Intermail
- Mailstreet
- Pondres
- Van Vreeden Consultancy
- Vereniging Grootgebruikers Postdiensten
- Kotak Marketing
- Diana Janssen
- Paragon Customer Communications
- Abovo Maxlead
- Agrio Uitgeverij
- Jetmail
- Beslist.nl
- Greenhouse Group
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Greenpeace noemt Rabobank trotse sponsor van natuurverwoesting
- Jorn -de Grote Beer- is gevallen
- T-Mobile lanceert TikTok campagne om gebarentaal te leren
- Contentmarketingbureau iMediate neemt ZB over
- SAN 2022: ABC'tje voor Kruidvat, Dentsu Creative en Albert Heijn
- Nieuw verkeersbord vraagt aandacht voor toegankelijkheid...
Laatste Nieuws
- Jordi Bouman partner bij Huijskens... 05-06-2023
- ‘Mis ‘m niet’-campagne moet jongeren... 05-06-2023
- Lemon organiseert Spring event04-06-2023
- Bureau 0930 lanceert eerste campagne... 02-06-2023
- [interview] Mary Hoogerbrugge: 'Iris... 02-06-2023
- Marketingbureau ON. Digital neemt... 02-06-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres